Even geen foto’s..

Hallo allemaal,

Zoals jullie in mijn vorige ‘It’s my week in pictures’ hebben kunnen lezen is mijn opslagruimte voor WordPress vol.
Hierdoor kan ik even geen nieuwe blogposts (met foto’s) maken.
Ik moet even uitzoeken wat ik ga doen met mijn blog en of ik wel of geen domeinnaam ga aanschaffen.
De domeinnaam van Eline’s webshop verloopt ook bijna, dus ik denk dat ik deze 2 sites ga samenvoegen tot 1 site!
Hebben jullie nog ideeen voor namen?
En vinden jullie het een goed idee dat ik de sites samenvoeg of zien jullie ze liever apart?

Laat je reacties achter in de comments 🙂

Ik ben nu bezig met de laatste loodjes van het afstuderen, dus als dat is afgerond ga ik me meer verdiepen in de blog en zullen er ook meer artikelen online komen.
Dus stay tuned!

xx Eline

3 gedachten over “Even geen foto’s..

    1. elineelshof Berichtauteur

      Haha ja alleen zit ik er dan aan te denken om m’n blog als hoofd site te doen en daarbij meer de sub domein Eline’s webshop maken, want m’n blog wordt meer bezocht dan de webshop.

      Like

Geef een reactie

