It’s my week in pictures: Week 10

Hallo allemaal!

Hierbij weer een nieuwe week in foto’s. Helaas is hij niet compleet, maar dat zie lees je hieronder.

Dinsdag was het super druk op het station! Je kan foto’s insturen naar consumentenclaim, dus dat heb ik maar meteen gedaan.

Deze panda sushi kwam ik tegen op facebook en dat moet ik natuurlijk een keer proberen als sushi en panda liefhebber!  

Dinsdag zou ik om half 7 al een introductie les hebben bij de fitness, dus ik ging voor Julia’s pasta. Uiteindelijk is het verzet naar half 9, maar ik had zo’n zin in Julia’s dat ik toch maar ben gegaan!

Nu het langer licht blijft kan ik de zonsondergang zien vanaf mijn kamer!  

Woensdag kreeg ik het idee om een paastak te maken voor in mijn studio. Daarom ben ik snel nog langs de markt gerend en kon ik deze tak nog bemachtigen!

Ook had ik nog wat extra paas spulletjes en vaasjes nodig.  

Ook deze vaas kwam ik tegen bij Xenos en ik vind hem echt super leuk! Je kan er elk seizoen weer iets nieuws van maken.

Daarna ging ik even zoeken in mijn spullen en kwam daar dit allemaal nog tegen. Kon ik meteen weer gebruiken!

En vlak daarna was het klaar!  

  

Daarna zag ik nog een vlieger waarvan ik dacht dat hij vasthing in de boom ofzo, haha. Maar het is gewoon een grote vlieger. Hoe het precies heet wist Stef, maar ik weet niet hoe de fancy naam hiervan is, haha.

Daarna kwam Stef en maakten we zelf hamburgers! Was weer lang geleden, maar ze waren weer erg lekker.

Daarna ging er iets fout met mijn foto’s uploaden vnaf mijn telefoon. Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag, maar mijn opslagruimte van WordPress is vol! Dat wordt de komende tijd even geen foto’s meer tot ik heb uitgezocht wat ik ermee ga doen.

De domeinnaam voor Eline’s webshop moet binnenkort verlengd worden, maar ik weet nog niet of ik dat ga doen. Wat vinden jullie? Moet Eline’s webshop een eigen domeinnaam houden of zal ik van mijn WordPress blog een .nl of .com site maken? Laat het me weten in de comments!

Als afsluiter nog een foto van iets waar ik aan ben begonnen uit DenDennis’s nieuwe boekje, maar kan het niet afmaken omdat ik de verkeerde achterkantjes van de ogen heb meegenomen afgelopen zaterdag :(. 

Tot de volgende keer!

xx Eline

Geef een reactie

