It’s my week in pictures: Week 9

Deze week zijn er helaas niet veel foto’s, want ik moest mijn scriptie afmaken en had het daar best druk mee.

Maandag was ik helemaal blij met mijn nieuwe koffer!

Dit is de Crochet Along deken van 2015 waar ik dus in januari 2015 mee ben begonnen, maar hij is een beetje blijven liggen en is nog steeds niet af. Dinsdag besloot ik om weer verder te gaan!

Woensdag kwam Stef naar mij en omdat hij donderdag jarig was had hij macarons meegenomen om te trakteren. Nadat het doosje 5 min open was, waren deze nog over.. oeps! Snel foto gemaakt, hihi.

Donderdag was Stef jarig! 

Vrijdag was het weer Bring Your Amigurumi Friday en ik nam Panda mee die me hielp met mijn scriptie afmaken.

Vrijdagavond kwam ik weer thuis en daar lag een pakje op mij te wachten. Ik had partyplugs besteld voor Stef en mij. Er zaten 2 opbergdoosjes bij. Eentje die je aan je sleutelhanger of aan je lusje van je broek kan hangen en eentje om zo op te bergen.

Vrijdagavond ontdekte ik de nieuwe panda filter op snapchat! Pandaaa <3! 

Tommy vindt het zo fijn om in mijn bed te liggen ’s nachts en helemaal als hij ’s ochtends is uitgelaten vindt hij het heerlijk om weer bij mij in bed te komen liggen, hihi.

Na de panda filter kwam er ook een groene ogen filter! Groen en panda 🙂 Mijn lievelings, haha.

Dat was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

