It’s my week in pictures: Week 8

Vandaag ben ik gelukkig wel weer op tijd om mijn foto’s van afgelopen week te delen!

Maandag kwam ik het VU gebouw waar mijn stage is binnen en daar kreeg ik een croissantje. Super lekker!

Ik zie nu elke ochtend een mooie zonsopkomst als ik op de bus sta te wachten.

En ik zie de avondzon als ik weer thuis kom.

En ik zie de zonsondergang op mijn kamer, haha.

Woensdag keek ik een keer ‘Tussen kunst en kitch’, want de oma van Stef deed mee.

Er lag een ieniemienie laagje sneeuw en daardoor reed waarschijnlijk mijn trein 2x niet deze week..Β 

Vrijdag was ik weer thuis en Tommy maakte een selfie, haha.

Mama en ik aten popcorn tijdens het kijken naar The Voice Kids.

Tommy vindt het zo lekker om bij mij in bed te liggen, haha. Ik moest hem alleen wel aaien.

Het was zaterdag super mooi weer en ik besloot om mijn nieuwe Timberlands aan te trekken!

Tommy was ook lekker van het zonnetje aan het genieten.

Zaterdag besloot ik ook om even langs de kapper te gaan. Zie hier de bovenste 2 foto’s voor en de onderste 2 foto’s na de kapper.

Daarna nog even in het zonnetje gezeten buiten met Tommy.

Ook ging ik nog even naar de winkels en kon ik het niet laten om een van de nieuwe Beautygloss wimpers te kopen. Ik koos Pretty, want deze zijn aan het begin dun (net zo lang als je eigen wimpers ongeveer) waardoor ze waarschijnlijk onder mijn bril pastten. En dat was ook zo! Zo kan ik gewoon mijn bril op als ik nepwimpers wil dragen.Β 

Vorige week ben ik met een nieuw haak project gestart. Zien jullie al wat dit gaat worden?

Zondag was de vader van Stef jarig en bij Stef thuis hadden ze alle bierflesjes en bierglazen )die we als kado gaven) op een rijtje in de gang gezet. Op elk flesje stond 1 letter met de tekst: Van harte gefeliciteerd. Super leuk bedacht van hen!

’s Avonds ging ik nog uit eten met Stef en vrienden, maar daar heb ik helaas geen foto’s van. We gingen eten bij ’t Zusje in Raamsdonksveer en het was erg lekker en gezellig!

Tot de volgende keer!
xx Eline

6 gedachten over “It’s my week in pictures: Week 8

      1. BellamyzBlogzThingz

        Jaaa misschien moet dat ik dat maar eens gaan doen hahahaha ik had het na twee keer al opgegeven! Weet je? Het ergste was dat het de tweede keer was gelukt maar na een paar uurtjes liet hij los. Gelukkig had ik het op tijd door anders stond ik voor paal hahaha sindsdien ben ik ver van nepwimpers gebleven maar ik denk dat ik je raad maar eens ga opvolgen! πŸ˜€

        Maar goedjes ieder geval Girlllllllll ze staan je superrrrr!!! Ik hoop dat ik het binnenkort ook zo kanπŸ˜„πŸ˜„

        Liefs, B. -XoXoX-

        Like

Geef een reactie

