It’s my week in pictures: Week 7

Oeps het is alweer vrijdag, maar hier komen mijn foto’s nog van vorige week!

Deze week scheen het zonnetje vaak heerlijk en daar moest ik even foto’s van maken.  

  

Vrijdag was het super mistig. Toen was mijn gebouw echt in de wolken haha.

Zaterdag ging de verkoop van Pinkpop in de verkoop! Het laden ging alleen niet helemaal goed, maar het is gelukt om kaartjes te krijgen!
  

Zaterdag zorgde ik ervoor dat alles van mama’s iPhone 4s op mij iPhone 5c kwam te staan. Deze iPhone 4s is ook mijn oude telefoon, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. Iemand tips?

Zondag gingen we naar het nieuwe huis en hondje van m’n tante kijken. 

En ik ben weer begonnen aan een nieuw project! Binnenkort meer 😊

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “It’s my week in pictures: Week 7

Geef een reactie

