It’s my week in pictures: Week 6

Afgelopen week was het nog carnaval en bestelde ik een nieuwe telefoon!

Maandagavond hadden we gepland om nog in Eindhoven te gaan carnavallen. Ik was alleen super erg verkouden, dus heb de hele dag niet veel gedaan tot het tijd was om naar Eindhoven te gaan. We zijn er klaar voor!

We gingen maar met z’n 4en i.p.v. 6, haha. Maar het was toch nog even gezellig 🙂

Dinsdag was de laatste dag van carnaval. Normaal gesproken is er dan de kinderoptocht in Valkenswaard. Helaas ging deze niet door vanwege het slechte weer. Het was daardoor niet druk in de cafes, maar met tante Anny is het altijd gezellig.

Rara.. Wat beeldt dit uit?

Jeej!
 Als avondeten maakten Melissa en Vincent deze lekkere kipsalon!

Woensdag t/m vrijdag ging ik weer naar stage en het is nu de tijd om de zonsopgang en zonsondergang te zien in de trein.

Vrijdagavond was ik weer thuis. Tommy wordt vandaag geknipt, dus zijn haren waren een beetje lang. Ik stopte zijn haren bij elkaar in een elastiekje, zodat ie weer kon zien. Hij vond het wel even prima, maar daarna wilde hij het er toch wel weer uit, hihi.

Selfie met Tommy!

Zaterdag kwam dan mijn nieuwe iPhone binnen! Hij is toch weer wat groter dan m’n oude. Het is de iPhone 6S 64gb Silver.

Helloo!

Even selfie testen!  

Ondertussen dat mijn bestanden werden overgezet van mijn oude naar mijn nieuwe iPhone heb ik ook even de foto’s van mijn spiegelreflex camera op de computer gezet en verstuurd. Hier waren de Ninja Turtles en Cookie Monster 😀

Ninja Turtles

Tommy lag ’s avonds heel lief op mij, haha. De kwaliteit van mijn nieuwe telefoon is wel een stuk beter vind ik zelf!

Hij is helemaal geinstalleerd incl. hoesje, screen protector en de handige slinggrip! Helemaal blij.  

Daarna zette ik deze schattige amigurumi in elkaar.

Zondag was het valentijnsdag en daarom gingen Stef en ik uit eten. Normaal doen we niet zoveel met valentijnsdag, maar op 14 januari waren we 3 jaar samen en toen hebben we niets gedaan, dus vandaar. We hebben heerlijk gegeten bij het Bergsch Backhuys in Geertruidenberg.

We zaten allebei echt super vol, maar we hadden toch wel zin in een toetje. Daarom deelden we samen dit bordje met kaneelijs en warme stukjes appel.

Voordat we naar het restaurant gingen, sneeuwde het! Het bleef liggen op de daken en auto’s, maar toen we weer naar huis gingen, regende het en ging de sneeuw snel weer weg.

Hoe was jouw valentijnsdag?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

