It’s my week in pictures: Week 5

Deze week ging ik naar Imagine Dragons en was het carnaval!

Dinsdag scheen het zonnetje zo lekker toen ik naar huis ging!

En rond 18:00 was de parelmoer lucht te zien! Zo mooi!

Daarna ging ik met Christel bij Sumo eten. Hmmm zo lekker!

Deze bief rolletjes met kaas… ❤

Ja en de laatste pepernoten.. of de eerste pepernoten.. zijn op!

Vrijdag was het concert van Imagine Dragons! Het was echt het beste concert waar ik ooit ben geweest! Foto’s en filmpje komt er nog aan, dus stay tuned!

Tommy vindt het altijd fijn om boven op de afstandsbediening te liggen en tegen mijn iPad aan, haha.

Met carnaval draaien ze dit standbeeld altijd om en ziet het er dus zo uit. Normaal is het een Valk.

De kermis stond er ook weer! Dit jaar stond er zelfs meer dan voorgaande jaren.

Almost ready to go!

Carnavallen met de Ninja Turtles en Cookiemonster! 🙂

Zondag gingen we nog even naar de optocht kijken. Na een paar wagens ben ik binnen gaan kijken, want was echt super erg verkouden. Niet van het carnaval vieren, want het begon op vrijdag al overdag 😦

Daarna nog met o.a. tante Anny van 82 jaar (!) gecarnavald, haha super gezellig!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

