It’s my week in pictures: Week 4

Deze week heb ik niet veel foto’s gemaakt, maar hier komen ze.

Maandagavond zag ik deze mooie lucht. Helaas kon ik hem niet zo goed fotograferen vanuit de trein met mijn telefoon. 

Ik maakte gnocchi met pesto en tomaatjes en een kipburger, omdat die op moest, haha. 

Dinsdag maakte ik sushi met Belinda, Belinda en Eline (Eline x2 en Belinda x2, hihi).

Woensdag was Stef weer bij mij en maakten we de rest van de gnocchi op. Dit keer met carbonarasaus en hamblokjes.

Dat ziet er alleen nooit zo smakelijk uit op een foto, maar was wel erg lekker!

Ook had ik die dag op YouTube een filmpje gezien over mozerella sticks. Ik had nog mozerella liggen, dus besloot ik deze ook te maken. Ze waren alleen heel vettig en niet zo cheesy.

Donderdag moest ik presenteren op school en was dus een keer thuis terwijl het licht was. Hier zie je de mooie zonsondergang vanuit m’n kamer, haha.

Ik maakte het linkse draakje af.

En nog een grote lotje.

Op zaterdag was ik naar de korfbal clubdag van Stef en daarna naar het galafeest van m’n broertje en z’n vriendin.

Op zondag was de verjaardag van tante Anny en op deze 2 dagen heb ik wel foto’s gemaakt, maar niet met mijn telefoon. Misschien komen die foto’s later nog online.

Dit was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

