It’s my week in pictures: Week 3

Deze week was er brand en kwam ik op tv!

Maandag probeerde ik eindelijk de pizza carbonara uit van dr. Oetker. Vorig jaar in Rome heb ik ook een pizza carbonara gegeten en die was zo ontzettend lekker! Helaas hebben ze die bijna nergens in Nederland, dus toen ik deze zag heb ik hem meteen gekocht. Ik vond deze wel lekker, maar niet zo lekker als in Rome natuurlijk!

Dinsdag kookte ik samen met Christel. We maakten gevulde courgette met tonijn en risotto met erwtjes erbij! Was echt super lekker! Het recept komt van de site van Albert Heijn.

Yummmm!  

Donderdagavond at ik samen met mijn buurtjes en keken we wie is de mol terug. Op een gegeven moment zag ik door de spleet van mijn gordijnen vuur. Op het eerste moment dacht ik van: wie is er een kampvuur aan het maken? Maar de fietsenstalling stond in brand! Gelukkig kwam snel de brandweer al aanrijden en was het zo geblust!

Zaterdag werkte ik overdag met Richel aan onze carnavalsoutfits die jullie later wel zullen gaan zien. 🙂

’s Avonds maakte ik de grote Lotje de teckel af. Zo leuk!

Zondag had ik ook weer tijd om een keer aan mijn Project Life album te werken. Eerst besloot ik alles uit te zoeken wat ik had en dat was veel..  

Ook ontdekte ik een heel nieuw pakje met page protectors (op foto vooraan).

Tommy wilde ook graag meehelpen en kwam op schoot zitten, haha!  

Jeej ik kan het nog!

Zondagavond kwam ik op tv bij Haak ’t verschil!
Wil je het terugkijken?
Dat kan hier.

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

