Haken – Haak ’t verschil 

Vanmiddag om 17:00 ben ik te zien in de 3e aflevering van Haak ’t verschil. Dit programma wordt uitgezonden op kanaal ONS. Klik hier om te kijken welke zender het bij jouw tv aanbieder is.

In deze aflevering maken wij kennis met het nieuwe patroon voor de haakathon dit jaar! Vorig jaar deed ik ook mee aan de Haakathon. De Haakathon wordt gehouden op Wereld Lepradag ((30 en) 31 januari) en is dus onderdeel van de leprastichting. Vorig jaar kon je jezelf laten sponsoren en daarna de gehaakte katers verkopen. Dit jaar kan je niet alleen de Rode Kater van Jan Jans en de kinderen haken, maar nu dus ook Lotje de Teckel!

Op de speciale haak in bij Echtstudio hebben wij dit patroon al mogen uittesten en werden we gefilmd voor deze aflevering. Ik ben erg benieuwd! Kijken jullie mee?

Dit was mijn Lotje van die avond.  

Vorig jaar op de haakathon haakte ik 3 katers, dus ik moest in 1 avond ook wel Lotje af krijgen en dat was gelukt! Daarom ging ik ook nog even met Dennis op de foto met onze Lotjes!

IMG_4756

Tot de volgende keer!
xx Eline

Heb je nu niet kunnen kijken of heb je het gemist?
Kijk dan hier.

Geef een reactie

