It’s my week in pictures: Week 2

Deze week had ik ruzie met m’n tafel, had ik 3 jaar met Stef en was ik helemaal al in de carnavalsstemming.

Maandag kon ik mijn DIY projectje bevestigen op mijn lamp. Hier komt nog een artikel over!

Dinsdag maakte ik zelf kaassaus voor de mac and cheese.

Ik had mijn handen vol en liet per ongeluk mijn iPad vallen. Hij belandde eerst op mijn tafeltje en daarna maakte ie nog een salto en belandde op de grond, dus ik rende daar meteen heen om te kijken of hij nog heel was. Gelukkig was er niks mee aan de hand! Toen ik later weer op mijn bank ging zitten, zag ik dit! Oeps! Een gat in mijn tafel! Dat was karma, want daarvoor ben ik heel hard geschaafd langs de punt van de tafel met mijn been, hihi.

Donderdag 14 januari!

Donderdagavond ging ik langs de Blokker outlet in Utrecht en daar kocht ik deze 2 mokken, een schaaltje waar ik er al 3 van had en een vijzel.

Vrijdagavond ging ik weer naar Valkenswaard en toen ging ik gezellig met m’n vriendinnen bowlen!

Zaterdag heb ik de hele dag geshopt en geknutseld voor carnaval. Ra ra!

Tommy wilde heel graag helpen…

En zaterdagavond was er een beetje sneeuw gevallen, dus zondagochtend zag de tuin er zo uit.

Zondag ging ik shoppen in Roermond en dit was bij de outlet. Er stonden overal van deze mooie versierde bomen!

Ik ben natuurlijk niet met lege handen thuisgekomen, maar o.a. met deze Timberlands!

Dat was het weer voor deze week!
Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

