It’s my week in pictures: Week 1

De eerste my week in pictures van 2016!

Maandag at ik de spaghetti die ik mee had gekregen van mama 🙂 Was nog steeds lekker!

Dinsdag at ik wraps met kipstukjes uit de oven.

Deze lampjes had ik al heel lang liggen, maar in mijn oude kamer stond deze kast horizontaal en nu staat hij verticaal, dus nu wist ik zeker in welke vakjes de lampjes konden!   

Woensdag ging ik langs Hema om mintgroene mappen/bakjes voor mijn papieren netjes op te bergen. De ordners waren 2+1 gratis, dus nam ik er maar 3 tegelijk mee. Ook had ik natuurlijk de insteekhoesjes nodig en ik vond een rol mint ducttape!

En op donderdag maakte ik een ‘sushi bowl’ haha. Ik leg eerst alles zo netjes neer en gooi daarna alles door elkaar. Erg lekker!  

Donderdagavond maakte ik ook nog hoesjes voor mijn grote powerbank en eentje voor alle kabeltjes die anders los in mijn tas ronddwalen.

Op vrijdagmiddag ging ik weer naar huis en daar zag ik de mooie zonsondergang.

Zaterdagochtend lag Tommy weer lekker bij mij op bed. Ik wilde eigenlijk opstaan, maar hij lag zo lekker op mijn benen te slapen, dat ik maar nog even bleef liggen.  

Dit zag ik in een video van Teske. IJs macarons! Ik was toevallig bij de Jumo en dacht: laat ik deze ook even proberen! En ze zijn inderdaad erg lekker!

Zaterdagavond kon Tommy niet op zijn eigen plek op de bank liggen (Ja, die heeft ie!), want daar lag ik. Daardoor kon hij zijn draai niet vinden en ging boven op de leuning liggen, haha.  

Zondag ben ik naar zwembad de Tongelreep geweest en daarna gingen we naar de Subway met als toetje een m&m cookie. Yum!

En ’s Avonds zette ik dit aapje nog in elkaar.  

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

