Zoektermen 2015

Hallo allemaal,

Altijd als ik de zoektermen blogposts zie dan denk ik: Dat moet ik ook een keer doen.
Helaas heb ik heel veel onbekende zoektermen, maar in een jaar zijn er wel een aantal.
Het leek me dus leuk om de meeste zoektermen van 2015 te laten zien.

Haken
Heel veel zoektermen hebben te maken met haken.
Zoals: sloffen haken, nijntje haken, yoshi haken, eendje haken.
Ook wordt er veel gezocht naar haakpatronen.

fc784-1504219_210022182532042_764390715_o

In elkaar zetten amigurumi
Naast het haken wordt er ook gezocht naar hoe je de gehaakte amigurumi in elkaar zet.
Ik weet dat het lastig is om amigurumi in elkaar te zetten, dus daar wil ik nog blogposts of video’s van maken.

IMG_4801

All stars strikken
In dit artikel heb ik geschreven met de vraag hoe jij je all stars strikt/knoopt.
Ik was duidelijk niet de enige die het me afvroeg, want er wordt ook veel gezocht op: all stars 2015 veters strikken, veters knopen, converse veters strikken, hoe allstars knopen.

6 #95

Overige zoektermen
Verder wordt er ook nog vaak gezocht naar hunger games. Daar heb ik een tag van geplaatst.
Ook werd er gezocht naar de hoepel die ik kocht en er zijn ook geinteresseerden in foto’s ervan. Die post vind je hier.

Opvallende zoektermen
Hier komen nog een paar zoektermen die ik wel apart of grappig vind, haha.
“pinkpop blog kleding meisje selfie”
Ik ben 3 jaar geleden naar pinkpop geweest, maar ik denk dat hier iemand naar iemand op zoek was.
“its_me_eline instagram”
Mijn instagram account is @elineelshof
“blousje met pijltjes”
Ik schreef ooit een blogpost over een blousje met pijltjes inderdaad, haha.
“ik dus eline moet naar school van eline”
??

Dat waren de zoektermen van 2015!
Ik ben benieuwd wat 2016 me zal brengen.

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “Zoektermen 2015

Geef een reactie

