It’s my week in pictures: Dec #5

Hierbij de laatste my week in picture van 2015!
Vanaf volgende week heet het: It’s my week in pictures: Week ..

Maandag ging ik naar de Efteling met Stef’s familie voor z’n moeders verjaardag. Het was super druk! Ik heb hier geen foto’s met mijn telefoon gemaakt.

Dinsdagochtend ging ik weer naar huis en mocht meteen met Tommy wandelen in het zonnetje.

Ik ging weer eens verder met mijn Project Life album en hier zitten de foto’s in t/m juli. Dat is dus een probleem, want hij is al zo goed als vol en augustus t/m december moet er nog bij! Dus ik besloot om een nieuw album te bestellen.  

Ik wilde weer eens een suikerspin maken met mijn suikerspinmachine die ik kreeg van Stef voor mijn verjaardag. Helaas werd het verwarmingselement niet meer warm en stuurde ik deze foto naar Stef om te kijken of hij wist wat er fout was. Hij kon het zo op de foto niet zien, dus ging er zaterdag naar kijken.

Woensdag kwamen mijn 2 nieuwe albums binnen. Ja, ik dacht dan bestel ik voor 2016 ook maar vast een extra album, hihi. De linkse is voor de 2e helft van 2015 en de rechtse voor 2016. De rechtse had ik al en nu heb ik dus 2 dezelfde voor 2016.  

Woensdag ging ik met mama naar Eindhoven om te shoppen. In Malaga heb ik de Kiko ontdekt en nu deze winkel ook in Eindhoven zit, moest ik natuurlijk even binnen. Heb nu de kleur lipstick gevonden die ik zocht! 

Ik had in de winkel de verpakking niet eens gezien, maar toen ik hem uit het doosje haalde vond ik de verpakking van de lipstick erg leuk! Je drukt bovenop en dan kun je de lipstick eruit halen.

Donderdag ging ik weer naar Stef en ik maakte vrienden met 2 witte duiven. Ik had een broodje en ze wilden kruimeltjes, haha.  

Oudejaarsavond samen met Stef! We gingen hierna uit in het dorp van Stef.

Onze eerste maaltijd van 2016! Lekker samen gekookt.  

Op 2 januari gingen we eerst naar Stef’s oma om nieuwjaar te wensen en daarna gingen we uit eten bij Sushies met mijn familie.

Het was weer erg lekker!  

En dit was de nieuwjaarskoek die ik kreeg bij de oma van Stef. Zo lekker!IMG_4968

Zondag maakten Stef en ik nog tompoucen die ik kreeg met Sinterklaas.  

En de suikerspinmachine deed het weer! Jeej!  Stef heeft hem gemaakt!

Tot de volgende keer!
xx Eline

2 gedachten over “It’s my week in pictures: Dec #5

Geef een reactie

