It’s my week in pictures: Dec #3

Deze week was een drukke week op stage.

Maandag kwam Stef bij mij en we hadden nog een gratis pizza tegoed, dus bestelden we pizza!

Woensdag ging ik naar Echtstudio in Alphen aan de Rijn voor de speciale haak in met DenDennis. We kregen een sneak preview van de komende haakathon! Deze is op 30 en 31 januari 2016, dus doe mee!

Mijn eerste exemplaar is al af, hihi.  

Vrijdag toen ik in de trein naar huis zat was ik ook alweer aan het haken, haha. Bezig met een bestelling!  

Tommy lag zaterdagochtend lekker mee in bed, hihi.

En ik at als lunch kerststol.  

Daarna ging ik naar Stef en zijn we nog naar Mocking Jay part 2 geweest, maar daar heb ik geen foto’s gemaakt.

Allemaal fijne feestdagen gewenst!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

