It’s my week in pictures: Dec #2

Deze week zette ik de kerstboom!

Dat deed ik op maandag. Ook hing ik een lichtsnoer voor mijn raam. Erg gezellig!  
Ik at nog zelfgemaakte pepernoten. 

 De giraffe die ik pas haakte, staat nu ook gezellig voor het raam.  

Woensdag maakte ik kip hachee met Stef.  

Mama had de kerstboom ook opgezet!  

Stef had met de auto m’n kledingrek meegenomen die ik een paar weken geleden kocht bij Ikea. Ik had alleen een klein inschattingsfoutje gemaakt, want nu gaat de deur niet meer open. Dat wordt elke keer verplaatsen.   

Mama vind ook deze minion surprise eieren, haha.  

Van Sinterklaas had mama een puzzle gekregen en die werd natuurlijk meteen gelegd.
  

Vrijdag kon ik thuis 3 pakketjes openmaken en een daarvan was de give away van echtstudio die ik heb gewonnen!   

Mn schoonzusje Melissa was op de radio met haar nieuwe kerstnummer! Hij is te luisteren op YouTube en spotify! 
  

Ik vond ook eindelijk iets voor kerst. Ik heb zelfs 2 truitjes gevonden. Een voor 1e en een voor 2e kerstdag. Deze heeft een open rug en dat probeerde ik aan Stef te laten zien, haha. Is nog best lastig te fotograferen.  

Zaterdagavond maakte maa en ik de puzzle af en we hielden 1 stukje over! Heel apart.
 

Zondag heb ik lekker uitgeslapen en voor de rest wat foto’s uitgezocht voor mijn project life album! 

Hoe was jou week?

Tot de volgende keer! 

Xx Eline 

Geef een reactie

