It’s my week in pictures: Dec #1

Deze week heb ik niet zoveel fotos. Ik vierde 2x sinterklaas en had weer problemen met de trein..

Maandag maakte ik mijn Giraffe af. Het was een haakpakketje van Hooked dat ik op de Kreadoe kocht.

Ik deed mee met een give away van echtstudio om haakboeken te kunnen winnen. Je moest een gedichtje schrijven en dat vond ik wel leuk.

Woensdag maakte ik macaroni met heel veel kaas samen met Stef.  

Ik deed mijn kerstsokken aan die ik kreeg met de surprise met mijn vriendinnen.

Donderdagavond ging ik gezellig samen met een paar verdiepingsgenootjes eten en ik maakte tiramisu als toetje.  

Vrijdag kwam de nieuwe single en videoclip van M’lissa uit! Dit keer samen met Jeronimo.

En vrijdagmiddag kwam ik erachter dat ik heb gewonnen! Super leuk!

Terwijl ik op de trein wachtte maakte ik deze foto.  

En toen was het weer gebeurd…. Wanneer houdt het op? Ik was uiteindeiljk pas om 20:15 thuis.

Gezellig opgepropt staan.  

En toen ik in Eindhoven aankwam heb ik mezelf getrakteerd op een kopje thee van de Starbucks. Ik moest namelijk 20 minuten op mijn bus wachten.

Zaterdagavond vierden we Sinterklaas bij papa en we namen deze sushi schaal mee en wok van Sushies.  

Zondag vierden we Sinterklaas bij mama en ik was blij dat Stef er was, haha.

Dit was een van mijn kado’s. Minion strijkkralen, hihi. Heb ze meteen allemaal opgemaakt.   

Dat was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

