It’s my week in pictures: Nov #4

Deze week zag ik Olaf en at ik sushi!

Maandag had ik een etentje met stage en toen zat ik ’s avonds lekker rustig in de trein.

Dinsdag probeerde ik deze chocola die lijkt op Tony’s chocolonely, maar tony’s is toch lekkerder.

Dinsdagavond had ik axiecom etentje en vergadering en deze wijn ziet er super mooi uit, maar is niet lekker!  

Woensdagavond bakte ik zelf pepernoten met Stef!

Donderdagavond maakte ik nasi  goreng naar een recept van Beautylab.nl.  

Ik maakte mijn laatste oranje tony’s open en er is 1 stukje met alleen maar karamel!

Donderdag begon ik aan de Giraffe van hooked. Ik heb nu bijna alles gehaakt van wat ik had gekocht op de Kreadoe!  

Vrijdagavond kwam ik thuis en we hebben een nieuwe tv! De oude was kapot en dit is een smart tv. Nu kan ik voortaan alles van YouTube op de tv kijken!

Hi! Zaterdag had ik zin om me op te maken.  

Zaterdagavond gingen we sushi eten bij sushies! Het was weer super lekker!
Hier zie je een kushi (gefrituurde garnaal) rol.

Links is een spicy tuna en rechts een gefrituurde beef.  

Links weer tuna, roomkaas en nigiri met ei.

Proost!  

Zondag lag ik met Tommy op de bank.

En gingen we kijken naar de winterparade in Valkenswaard. Olaf was er! En ook Elsa en Anna van frozen, haha. Alle kinderen vonden het leuker dan Sinterklaas volgens mij.  

Zondagavond zette ik de egel in elkaar en gaf ik de eenhoorn eindelijk zijn manen en staart. Nog maar een paar haak projectjes te gaan en dan moet ik weer nieuwe gaan bedenken!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “It’s my week in pictures: Nov #4

Geef een reactie

