It’s my week in pictures: Nov #3

Oeps! Het is alweer donderdag. Wat gaat de tijd snel.
Hierbij dus nog even snel de foto’s van vorige week!

Maandag sleepte ik mijn nieuwe lamp mee naar stage en daarna naar m’n kamer. Nu heb ik genoeg licht om te kunnen haken!

Mini DenDennis heeft een tweelingbroer gekregen, hihi.

Ik was nog tot super laat bezig op stage en moest nog boodschappen doen, dus ik ging voor iets makkelijks en snels.  

Weer een minion bestelling klaar!

Wachten op de trein is ooit zo slecht nog niet. Helaas kwam mijn trein niet opdagen..  

Altijd zo jammer dat je dan net garen tekort komt..

Woensdag ging ik even met mijn verdiepingsgenoten en Stef naar de karaoke avond bij de Cambridgebar.  

Donderdag was Harley Hare eindelijk geboren!

Vrijdagochtend maakte ik een foto van de varkens die bij Amsterdam Zuid staan.  

Tommy had zijn botje ingegraven. Viespeuk dat het is ook.

Zaterdag ben ik verder bezig geweest met mijn oude iPhone voor mama te installeren en heb ik eindelijk mijn iPad geupdate. Op m’n iPad stond nog iOS 6..  

Zaterdagavond ging ik surprise doen met m’n vriendinnen en daarvoor gingen we nog gourmetten!

Zondag ging ik met mama en tante Anny naar een klein kerstmarktje dat elk jaar gehouden wordt bij de boodschappenmand om hen te steunen. Je kan ook altijd meedoen met een loterij met enveloppen en dit waren mijn prijzen.  

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

