Haken – Afgelopen projecten

Vandaag voor jullie een update over mijn laatst gehaakte projecten.

Dit is de eenhoorn uit Kawaii Haken van DenDennis. Mijn eenhoorn mist alleen nog zijn manen en staart.
IMG_4183

Deze 3 minions maakte ik op bestelling. Het zijn van links naar rechts: Bob, Kevin en Stuart. De 3 hoofdrolspelers uit de minions film.IMG_4268

Voor DenDennis maakte ik een clownspruik. Dat patroon komt uit het boekje DenDennis viert feest.IMG_4134

Deze heks maakte ik voor mijn moeder. Het patroon komt uit Amigurumi en Monsters van Tessa van Riet-Ernst.IMG_4130

En dit is mini DenDennis met mijn zelf ontworpen truitje. Het patroon van mini DenDennis komt uit Kawaii haken.IMG_4066

En hier heb je grote en kleine DenDennis bij elkaar.IMG_3864

Deze panda komt ook uit het boekje Kawaii haken.IMG_3774

En als laatste het baby draakje dat ook uit Kawaii haken komt. Misschien is het wel duidelijk dat ik dit een erg leuk boekje vind!IMG_3677

Zou je hier nou ook iets van willen hebben? Als cadeau of gewoon voor jezelf?
Vul dan het contactformulier in op http://www.elineswebshop.nl of stuur een mailtje naar elineswebshop@gmail.com

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

