It’s my week in pictures: Nov #1 + #2

Vandaag heb ik de foto’s van de afgelopen 2 weken voor jullie.
Afgelopen week was ik ziek en de week daarvoor heb ik niet zoveel foto’s gemaakt.

Maandag improviseerde ik wat eten dat ik nog had liggen.

Die woensdag reed mijn trein opeens niet verder dan Amsterdam Bijlmer Arena en moest ik daarna met 2 metro’s naar mijn stage. Ik moest op dit station binnen een halve minuut van de ene naar de andere kant en dat lukt natuurlijk niet..

Deze buschauffeur reed zo lomp, dat ik bijna 3x helemaal vooraan in de bus had kunnen liggen..

Het was weer bring your amigurumi friday en ik nam mijn eenhoorn mee. Hij moet alleen nog steeds haar krijgen.  

Deze foto stuurde ik in voor #byaf.

Plek in de trein!  

Tommy had last van zijn buik en wilde hele tijd tegen mij aan ligen, haha.

Ik ging die zaterdag naar Stef en toen we zondag de hond gingen uitlaten, zagen we deze uil. Het is een ransuil en die zie je helemaal niet zo vaak, dus dat was weer even leuk!  

Zondagavond was ik weer thuis en m’n broertje had koekjes gebakken. Tommy wilde ook heel graag een koekje, haha.

Maandag was ik aan het kijken op bol.com voor nog wat cadeautjes en boven de 20 euro zijn er geen verzendkosten, dus ik ging verder kijken en bestelde ook deze tas! Ik krijg hem wel pas met Sinterklaas.

Zo ziet mijn Eastpak er tegenwoordig uit..

Doordat ik opeens zo verkouden was, had ik helemaal geen zin om te eten en om te koken. Ik haalde dit broodje roomkaas bij de La Place op Utrecht Centraal en maakte een kopje soep. 

Dinsdag had ik wel al wat meer honger en maakte ik dit.

Woensdag at ik samen met Stef en maakten we broccoli stamppot.  

En Stef nam deze bestelling mee! De 3 hoofdrolspelers uit de minions film. Van links naar rechts: Bob, Kevin, Stuart.

En weer in de trein..  

Zaterdag kwam Sinterklaas weer in het land en dat moest ik natuurlijk even kijken.

Ik vind de paniek piet altijd zo leuk, haha.  

Toen Amerigo in beeld kwam, vond Tommy het opeens ook super interessant om te kijken.

Dat was het weer voor de afgelopen 2 weken!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

