It’s my week in pictures: Okt #5

Afgelopen week was een drukke week met als afsluiter de Kreadoe!

Maandag had ik sowieso nog last van de klok verzetten en had ik om 4 uur eigenlijk al honger. Toen ik om 17:15 pas weg ging op stage, besloot ik maar om Julia’s pasta te halen.

Ik stuurde mama deze foto om te vragen of, als ik dit samen zou wassen, mijn dekbed roze werd. Ze zei dat het maar niet slim was om te proberen, hihi.

Dinsdag kwam ik bij mijn fiets voor ik naar tennis ging en de SSH had doodleuk alles afgespoten met de hoge drukspuit en al het zand was op de fietsen geland. Thanks..  

Zo’n mooie lucht ’s ochtends!

Woensdag maakte ik weer eens zelfgemaakte hamburgers met Stef.  

Donderdag was de officiele opening van Johanna (het gebouw waar ik in woon).

Er was gratis eten en drinken en een feestje!   

Het feest en eten was in deze grote tent achter ons gebouw.

Vrijdag had ik mijn eerste terugkomdag op school voor mijn afstudeerstage. Ik ging mijn presentatie oefenen voor mijn amigurumi’s, haha.  

Zaterdag ging ik met Christel naar de Kreadoe en mini DenDennis heeft officieel alleen een broekje. Het is erg koud buiten, dus maakte ik vrijdagavond nog een truitje voor hem.

Panda en mini DenDennis gaan mee naar de Kreadoe!  

Op de Kreadoe nam ik ook nog een aantal Project Life spullen mee voor Ilona, dus stuurde ik elke keer foto’s naar haar.

We gingen op de foto met Claire van ByClaire.  

Om 11:30 begon de workshop: Vosje boetseren van fondant.

Hier mijn vosje en een sneeuwpop gemaakt met het overige fondant.  
En een foto met onze held DenDennis mocht natuurlijk ook niet ontbreken! Haken is echt niet alleen voor vrouwen!  

En ook nog een foto met Tessa van Woolytoons!

We maakten ook nog een foto met een lijstje.  

Dit zijn de borduurpakketen van DenDennis! Zoo leuk! Maar ik had mijn budget van de Kreadoe al op helaas.

Even pauze houden op het bankje bij DenDennis.  

En dit is alles wat ik heb gekocht! Ik kan het komende jaar wel weer vooruit denk ik.

Om te kijken of ik nog wel kon borduren heb ik een klein pakketje gekocht. En zie: Het lukt nog!  

Zondagavond maakte ik deze heks af. Ik had brilletjes gekocht, maar die waren helaas te groot. Drusilia moet nog eventjes op haar brilletje wachten dus.

En ook de clownspruik voor DenDennis is af!  

Op de Kreadoe kon je meedoen met een groot project, namelijk dit schilderij namaken. Iedereen kon een lapje maken en inleveren of mee stukjes aan elkaar naaien zoals ik vooral heb gedaan. Het eindresultaat is erg leuk geworden!

Hier is het orignele schilderij van van Gogh.

Dat was hem weer voor deze week!

Hierbij als laatste nog de vlog van Tessa van Woolytoons en Lerenhakenenbreien.nl. Christel en ik komen er ook in voor!
Neem zeker een kijkje op haar kanaal voor alle KreaDoe vlogs en voor haak en brei instructies!

Ben jij ook naar de Kreadoe geweest?

Tot de volgende keer!
xx Eline

3 gedachten over “It’s my week in pictures: Okt #5

Geef een reactie

