It’s my week in pictures: Okt #4

Afgelopen week ging ik naar de dierentuin en probeerde ik de nieuwe Tony’s chocelonely.

Maandag at ik samen met mijn verdiepingsgenootjes. We maakten allemaal een kleine tapas o.i.d. en zo hadden we snel een hele tafel vol, haha.

Mijn Tonny’s verzameling wordt te groot.

Dinsdag ging ik na mijn stage nog snel langs Lucardi en daar hebben ze mijn nieuwe horloge kleiner gemaakt, zodat ik die vanaf nu om kan doen!  

De tonijn was in de aanbieding.. Haha hamsterennnn

Woensdag was al het blond servies 30% korting bij de 3 Dwaze Dagen bij de Bijenkorf, dus daar ging ik eventjes kijken.  

Nessie en Mama Nessie zijn herenigd!

Vorige week was ik naar de kapper geweest en kocht daar de Tangle Teezer. Ik vind het een super fijne borstel, omdat het minder zeer doet bij het borstelen en het zou beter moeten zijn voor je haar.   
  

Donderdag ging ik nog even naar de stad om een cadeautje voor mama te kopen, maar toen ik bij de Flying Tiger naar binnen ging, kwam ik alleen maar leuke dingen voor mezelf tegen. Oeps.

Ik improviseerde kip teriyaki met rijst en groenten.  

DenDennis is goed ingepakt!

En mini DenDennis is ook klaar!  

Vrijdagavond zat ik gezellig samen op de bank met Tommy.

Het panda jasje van DenDennis is nu echt klaar! Mini DenDennis heeft alleen een broekje en die mut is voor de grote DenDennis. Misschien even extra kleertje verzinnen voor mini DenDennis.

Zaterdag was mama jarig en daarom kreeg ik een tompouce!  

Ik ging verder met mijn Project Life album.

We hadden thuis nog een bon liggen van de wereldwinkel en daarmee heb ik de nieuwe smaak van Tony’s chocelonely gehaald met discodip en popcorn. Super lekker is die! Ik mis heel erg de milka chocolade met popcorn, dus dit is een goede vervanger!  

Zaterdagavond gingen we uit eten bij Etenswaard en dit was mijn laatste combi. Sushi met een bitterbal en (weer) tompouce en een muffin met een beetje slagroom.. Dit was het minste wat je uit de slagroommachine kreeg..

Zondag ging ik met papa, zn vrouw, haar zoon en zijn vriendin, m’n broertje en Stef naar Zooparc Overloon.  We hadden super veel geluk met het mooie weer en het was erg gezellig!

Daarna ging ik naar de housewarming van Larissa en daar deden we Pizzarette! Ik had het nog nooit eerder gedaan, maar het was super leuk om te doen!  

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

