Haken – What’s next? #2

De afgelopen tijd merk ik dat het artikel: Haken What’s next? best vaak bekeken wordt.
Daarom heb ik besloten om vaker een “Haken – what’s next?” te maken.
Hierbij dus #2!

Op de amigurumidag bij Echtstudio heb ik het boekje Kawaii haken gekocht van DenDennis.9200000046134575

Zoals je kunt zien zijn het hele schattige (kawaii betekent schattig) amigurumi’s! Ik hou zelf veel van panda’s en er staan maarliefst 4 panda achtige patronen in. Zoals de amigurumi die hieronder te zien is, maar ook het mutsje van DenDennis, het pakje van DenDennis en de panda cakepop! Ook vind ik de eenhoorn erg leuk en die ga ik ook zeker maken! De Panda, het Baby Draakje en DenDennis heb ik al gemaakt!IMG_3470

Ook deze zijn allemaal erg schattig en ben sowieso van plan om het raket ijsje te maken, de panda cakepop, zoals ik al zei, en de donut.IMG_3469

Verder heb ik ook nog al het materiaal gekocht om dit schaapje van Woolytoons te gaan maken. Het patroon vind je hier.Schaapje (2).jpg500x500

Daarnaast ga ik ook nog meedoen met de Harley Hare Dress up wedstrijd. Dat patroon heb ik pas gekocht en daarvoor ga ik garen halen op de Kreadoe! Wil je ook meedoen? Klik dan hier.

harley-e1441920330892

Dat was het weer voor deze keer!
Ben je benieuwd wat mijn volgende haak projecten worden? Hou dan mijn blog in de gaten!

xx Eline

2 gedachten over “Haken – What’s next? #2

  1. Pingback: Haken: What’s next? | It's me Eline

Geef een reactie

