It’s my week in pictures: Okt #3

Deze week was ik jarig en had ik pech met het OV.
Hier komen mijn foto’s van deze week.

Zondag was ik jarig een vierde ik mijn feest. Helaas kon Richel daar niet bij zijn, dus die kwam maandag al langs in Utrecht en bracht me een hele pot met geld, haha.

Deze lucht voorspelt vast niet veel goeds..

Donderdag gingen de chauffeurs van de bussen, trams en metro in Utrecht en in Amsterdam staken, dus moest ik met de fiets naar Utrecht Centraal. Het was super koud ’s ochtends, dus ik had maar alvast een nieuwe sjaal gekocht.  

Hij pluist alleen wel veel.

Woensdag zouden er Foodtrucks op de Uithof staan, maar het regende dus ik denk dat ze niet zijn gekomen. Daarom maakte ik maar 2 pistoletjes met zelfgemaakte tonijnsalade en komkommer.  

Vrijdag had ik m’n dag niet. Bus gemist, trein gemist..

Toen ik weer in Valkenswaard was, kon ik eindelijk al mijn gehaakte hoopjes in elkaar zetten, want daar had ik vulling!  

Panda is klaar!

En DenDennis ook! Binnen 1 week heb ik deze 3 amigurumi’s al gehaakt uit het boekje: Kawaii haken van DenDennis.  

Zaterdag gingen Stef en ik een miniontaart bakken. De binnenkant bestond uit 6 lagen biscuit deeg. Dat deeg mislukte de eerste keer, maar daarna ging het goed!

Na 5 uur bezig te zijn geweest was ie dan eindelijk klaar!  

Melissa had zaterdagavond als cadeautje nog wat sushi meegenomen!

En toen was het mijn verjaardag! Jeej!   

Van Stef heb ik een suikerspinmachine gekregen, haha. Super leuk om te doen!

En toen de gasten er waren, konden we eindelijk de binnenkant van de taart bekijken! Super goed gelukt, jeej!

Ik heb een hele fijne verjaardag gehad en veel leuke cadeaus gekregen! Dankjewel allemaal!

Tot de volgende keer!
xx Eline

2 gedachten over “It’s my week in pictures: Okt #3

Geef een reactie

