It’s my week in pictures: Okt #2

Deze week is zo snel voorbij gevlogen, dat ik niet eens tijd heb gehad voor de foto’s van vorige week!
Die houden jullie dus nog tegoed.
Hierbij de foto’s van deze snelle week.

Maandag had Ilona op haar blog staan dat ze thee had gedronken en dat is mijn favoriete thee, haha! Die liet ik dus even zien aan haar.

Dinsdag was Stef bij mij en ik had dit toetje voorbij zien komen op Beautylab, dus ik stuurde dat recept door naar Stef en hij was ook meteen enthousiast. We maakten 3 glaasjes waarvan allebei 1 als toetje en 1 voor ons samen als snack ’s avonds haha.

Woensdag had ik weer eens zin om piano te gaan spelen. Ik kwam bij een stuk uit bij een akkoord wat gewoon niet aan te slaan is voor mensen met geen enorm grote handen.   

Ik liet mijn lamp vallen, want ik was hem aan het verplaatsen. Toen ik hem aan wilde zetten ging hij wel aan, maar toen ik even daarna keek was alles vanbinnen kapot. Oeps!

Stef had voor mij nog een baby Tony’s Chocolonely meegenomen.  

Zo mooi de opkomende zon en mist in de vroege morgen.

Vanuit mijn bank in mijn studio.  

Zaterdag ging ik met Christel naar de amigurumidag bij Echtstudio in Alphen a/d Rijn.

Stebbie had het gehad. Het was super druk, maar ook erg gezellig!  

Stebbie waar ben je??

Na bijna de hele dag daar te hebben rondgelopen was dit het resultaat.  

En dit was mijn buit. Heb de 2 nieuwste boekjes van DenDennis gekocht en daar ga ik dus het een en ander uit maken!

Dit is monster Frits. Het gratis patroon van Woolytoons. Je kan monster Frits op allerlei verschillende manieren maken. Gewoon je eigen fantasie gebruiken!  

Dit is het baby draakje uit het boekje Kawaii haken van DenDennis. Deze had ik zondag al af, haha! Hij is zoooo cute!

En dat was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

