It’s my week in pictures: Okt #1

Deze week heb ik niet zoveel foto’s gemaakt helaas.
Ook had ik deze week gepland om foto’s van de herfst te posten, maar er zaten niet zoveel mooie foto’s tussen. Gisteren heb ik weer foto’s gemaakt en die komen deze week wel online! Vandaag voor jullie mijn telefoon foto’s van deze week.

Laten we beginnen bij maandag.

Super veel plek in de trein! Mag wel een keertje, haha.

Maandagavond ging ik met Christel sushi eten bij Sumo in Utrecht!

Dinsdagavond had ik tennistraining en toen ik uit de douche kwam had ik het best wel koud! De verwarming werkt niet zo heel erg goed in mijn studio, dus ik ging er maar voor staan, haha.

Mooie zonsopkomst en de maan is er ook nog.

’s Ochtends is het nu super koud en ’s middags is het lekker weer. Tijd om even in het zonnetje te zitten terwijl ik op de trein wacht!  

Donderdag had ik een trein eerder naar stage en toen kon ik de zonsopkomst zien in de trein.

Zaterdag was het vlooienmarkt in Valkenswaard en daar vond ik deze leuke groene stoel!  

Haha er waren weer nieuwe opties op Snapchat! (A)

Dit was mijn inzending voor deze maand voor #byaf (Bring Your Amigurumi Friday). Ben benieuwd wie er gaat winnen dit keer!  

Ik probeerde een mooie foto te maken tijdens het wandelen met Tommy, maar is niet zo geworden als ik wilde.

Lekker op de bank hangen met Tommy.  

Eigenlijk wilde ik misschien zaterdag naar de kapper gaan, maar had ik toch geen zin in. Zondag kwam ik tot de conclusie dat ik misschien wel had moeten gaan, haha oeps.

Tommy vond het niet meer nodig dat ik verder ging haken, dus besloot hij om midden op mijn haakwerk en boek te gaan zitten.

Dat was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

