It’s my week in pictures: Sep #4

Afgelopen week liep ik over de rode loper en at ik Fresh. Kijk je mee?

Maandag ontving ik de Hello Fresh box voor de eerste keer. Er zat super veel in, dus ik ging even de recepten bekijken.

Ik ben niet zo’n fan van vis en kan het blijkbaar ook niet zo goed bakken. Oeps! Dus het eerste gerecht op dinsdag werd scrambled fish. Het was best wel lekker, ondanks ik niet van paprika en vis houd.  

Dinsdagavond was mijn eerste tennisles bij Olympos. Het was droog tot halverwege en toen zag ik niet zoveel meer door mijn bril, haha.

Mijn knie heeft ook geweten dat ik getennist heb. Hij heeft per ongeluk een paar klappen gehad van mijn racket.  

Woensdagochtend heb ik ook goed getraind.. Mijn bus was te laat, dus ik moest naar de trein rennen waar ik vervolgens niet in kon, omdat heel die trein volgepropt was met mensen. Ik heb me op de laatste seconde ergens tussen kunnen wurmen. Daarna keek ik op mijn telefoon wat er aan de hand was en toen bleek de vorige trein niet geweest te zijn. Vandaar dat het zo druk was.

Woensdag maakte ik gerecht nummer 2. Weer met paprika dat ik niet zo lekker vind! De paprika heb ik dus niet helemaal opgegeten, maar de rest was erg lekker!  

Donderdag liep mijn cursus uit die ik had deze week op stage. Daardoor had ik geen zin en tijd meer om het 3e gerecht te maken en had super erge honger, dus ik besloot om een frietje met een kroket te halen op het station.

Toen ik thuis was heb ik nog wel de groenten gekookt voor het laatste gerecht, zodat ik dat kon invriezen en daarna was de welkomstborrel op de verdieping! Het was echt super gezellig :)!  

Zaterdag maakte ik deze bestelling af!

Ook kreeg ik zaterdag deze foto doorgestuurd van mensen vanuit mijn nieuwe studentencomplex. Er was een grote lekkage waardoor ze de hele middag en avond hebben lopen dweilen. Iemand wilde met een bootje verder.  

Zaterdagavond was Tommy helemaal uitgeteld. We waren ’s middags mee naar papa geweest met de auto en hij heeft zoveel nieuwe dingen besnuffeld dat ie er helemaal moe van was.

Mama was het hele weekend weg, dus ik mocht het hele weekend Tommy uitlaten. Dit was zondagochtend.  

Zaterdag was buiten de lekkage in Utrecht ook een grote stroomstoring in heel Valkenswaard en omgeving. Op het moment dat de stroom uitviel was ik bij de c&a kleding aan het passen. Ik had 2 spijkerbroeken, deze jas en een shirtje gevonden en kon die dus niet afrekenen. Die ging ik dus zondag even ophalen, want die hadden ze apart gehangen voor mij! Wat vinden jullie van mijn nieuwe jas? 🙂

Haha hoi! Het is altijd moeilijk voor mij om een winterjas te vinden, dus toen ik deze vond, moest ik hem meteen hebben!

Zondag was het Shop ’n Roll in Valkenswaard en er lagen overal rode lopers!  

Ik was ook nog even langs de prijsmepper geweest en daar vond ik een 3D kaart boekje voor nog geen euro, dus ben al begonnen met kerstkaarten maken, haha!  

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

