It’s my week in pictures: Sep #2 + #3

Goedemorgen allemaal! (Of middag of avond :))
Hierbij weer een nieuwe it’s my week in pictures.
Dit zijn de foto’s van de afgelopen 2 weken en dan ben ik weer helemaal bij!
Week 2 was ook mijn tweede stage week in Amsterdam.
Ik had alweer zin in sushi, maar het is veel makkelijker en sneller om een sushi bowl te maken, dus die maakte ik maandag.

In het weekend had ik bij Xenos een letter slinger pakketje gekocht en om te testen maakte ik: Welkom bij Eline’s Studio.

Woensdag ging ik even langs Ikea om gordijnen te kopen. De vuilniszak was toch niet zo’n hele goede optie 😉 

Ook testte ik de wasserette uit. En je ziet! Het is gelukt.

Ik werd wakker en de vuilniszak was afgezakt en de lucht was super mooi! 

Donderdagavond kwamen er een paar luchtballonnen voorbij. Dat wil ik ook nog wel een keer doen!

Vrijdagochtend wachten op de bus. 

Vrijdagavond kwam ik weer thuis. Tommy had die week een kapotte bal afgepakt van een andere hond in het park, haha. Hij had buit.

Daarna ging ik door naar Richel om gezellig een avondje monopoly te spelen met bitterballen, haha. Was erg gezellig! 

Richel had gezorgd voor mooie rietjes en giraffe roerstaafjes, hihi.

Zaterdag en zondag was in Valkenswaard bij ons in het park een foodtruck festival Foodstock. Ze hadden allerlei eten, maar wij hadden zaterdag al thuis gegeten, dus we gingen voor een toetje. Bij deze truck hadden ze zelfgemaakt ijs van fruit en als extra kon je er een beetje suikerspin omheen laten doen met knetter spul, hihi. Heel origineel en lekker! 

Ik maakte zondag het Lowlands lijstje af! Ik heb er ook al zo eentje van Pinkpop en Concert at Sea gemaakt.

Tommy stonk en moest in bad. Kijk dan hoe zielig dat koppie met die oogjes en dat staartje dat omlaag hangt. 

Maar daarna was die wel weer super mooi wit!

En hij hielp met weer een muziekschaap in elkaar zetten. 

Zondag was de jaarlijkse bloemencorso weer in Valkenswaard. Dit jaar was het thema: te mooi om weg te gooien. Zo moest op iedere wagen uit een deel van ‘afval’ bestaan. Zo had de wagen op deze foto kaarsvet over de bloemen gesmolten. Andere wagens hadden plastic flesjes verwerkt in hun wagen en andere bierkratjes en computer onderdelen.

Het muziekschaap is klaar! 

Zondagavond nam Melissa nog wat sushi mee voor mij 🙂 Zo lekker!

Dinsdagochtend was het zo koud! Brrrrr… Ben blij dat ik mijn herfst/winterjas weer mee heb genomen naar Utrecht. 

Dinsdagavond ging ik nog even bij mijn oude hospita Susan langs met een bloemetje. Het verhuizen was zo hectisch en ik kon niet zomaar weglopen 😉

Woensdag was Stef bij mij en nam deze bestelling mee! 

Stef was naar Ikea geweest voor mij om kleine vierkante tafeltjes te halen waarvan het tafelblad precies in mijn keukenkast past! nu staat alles niet meer op 1 plankje gepropt, hihi. 

En hij heeft de gordijnen opgehangen! Dag vuilniszak.

Vrijdagavond en zaterdag was ik bij Stef. Toen ik zondag terugkwam, kwam ik deze tegen in het park! Het is nu officieel herfst! Ik vind de herfst altijd zo mooi. Alle bomen kleuren mooi rood, oranje en geel. Kastanjes en eikeltjes vallen op de grond.  

Ook testte ik de nieuwe functies van snapchat uit! Ik wilde graag die met de regenboog uit je mond testen, maar die optie was er al niet meer 😦

En dit is alweer de laatste foto helaas. Aawh niet huilen 😦 

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

