It’s my week in pictures: Aug #5 + Sep #1

Welkom bij weer een nieuwe it’s my week in pictures en augustus heeft dit keer 5 delen, haha.

Maandag na Lowlands ging ik even op zoek naar leuke All Time Low merchandise. Daar kwam ik o.a. deze leuke beanie tegen! 

Die dinsdag ging ik met Mariska en Richel naar de Fish Spa.

Toen ik weer thuis was kwam Tommy lekker naast me liggen. 

Ook ging ik nog even met mama naar Xenos, want daar had ik een leuk douchegordijn gezien. Ik kwam ook nog een bijpassende prullenbak tegen en een super leuke lamp! I loooveee mintgroen! 🙂

Alle Project Life kaartjes uitgestald voor het trouwalbum van papa en z’n vrouw. Hij is eindelijk klaar! 

Daarna ging ik naar Stef en ik ging mee om nieuwe korfbalschoenen te kopen. Het zijn deze neon oranje geworden. Ze geven gewoon licht! Haha.

Daarna gingen we nog even naar de AH en daar kwam ik deze leuke keukenrolhouder tegen van Koziol! Zo’n leuke dingen hebben ze daar van 🙂 

Vrijdag 28 augustus was het dan zo ver! Ik kreeg mijn sleutel van mijn nieuwe studio en begon meteen te verven samen met Stef.

Eventjes lunchen. 

En zelfs de lamp hangt al!

Zaterdag heb ik de hele dag verhuisd. Eerst reden we vanuit Valkenswaard met o.a. mijn bed naar Nieuwegein om daar het busje nog voller te stoppen. Daarna moesten we snel naar Utrecht, omdat ze eerder de vloer kwamen leggen dan gepland. Nadat de vloer lag konden we alles in mijn kamer proppen. Gelukkig kwamen Chayenne en Christel ook nog helpen! 🙂 Na het busje vol was zijn we nog een keer naar Nieuwegein gereden en nog langs de Ikea.

Op zondag kwamen Stef en Vincent helpen om alles in elkaar te zetten en Christel kwam ook om mee op te ruimen 🙂 

Alles staat in mijn kamer… Dus tijd om er te kunnen slapen een te beginnen met mijn stage in Amsterdam.

De bank was nog niet compleet. De armleuningen kwamen pas een week later binnen, dus hij ziet er hier nog een beetje kaal uit, haha. 

Het uitzicht vanuit mijn raam.

Het Johanna gebouw! 

Dozen, spullen, zooi..

En mijn mooie gordijnen! Zo is het toch nog een heel klein beetje donker. 

De eerste keer koken samen met Stef op mijn nieuwe fornuisje.

Christel is echt de held van de verhuizing! Ze ging helemaal voor mij naar Ikea om de armleuningen te halen en naar mijn studio te brengen. Ik weet wie de pineut is als zij gaat verhuizen, hihi. 

Ook heb ik mijn wereldkraskaart opgehangen.

Het bandje van mijn horloge was kapot en heb toen meteen op de site van Lucardi gekeken en daar hadden ze hem nog en hij was in de aanbieding. Hij was alleen leeg toen ik hem binnen kreeg en het bandje was te lang. Hier was ik naar de Lucardi winkel geweest en nu is ie helemaal goed! 

Het weekend na ik er al een hele week heb gezeten, ben ik met mama, tante Anny en Tommy naar Utrecht gegaan. Ze kwamen even goed mee poetsen en de ramen wassen, hihi. Tommy vond het maar niks en snapte niet zo goed wat we hier deden en lag overal te hijgen.

Zo zat ie ook onder de bank te hijgen. 

Toen ben ik maar een stuk met hem gaan wandelen en dat vond ie wel helemaal geweldig. Overal konijntjes en eendjes, haha.

Daarna gingen we nog even een kijkje nemen op het dakterras.

Die zondag daarna aten we kipsalon. 
Dat was het weer voor deze 2 weken!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

