It’s my week in pictures: Aug #3+4

Allereerst mijn excuses voor de radiostilte. Vanaf nu komt er even een overvloed van foto’s online en dan ga ik me weer focussen op mijn blog!

Vandaag heb ik voor jullie de foto’s van de laatste 2 weken van augustus.

Bij Xenos hadden ze het Bean Boozled spel. Dit heb ik best vaak voorbij zien komen op YouTube en wilde het zelf ook eens proberen! Ik speelde het na de barbecue met Stef, Vincent en Melissa en het was echt heel erg vies, haha.

Tommy wilde ook meer barbecueën, haha!

Daar zijn ze dan! Welke is nou lekker en welke is vies?  

Woensdag 12 augustus vloog ik met mijn vriendinnen naar Malaga in Spanje!
  

Het uitzicht vanuit ons balkon.
  

De selfiestick was mee! Dus tijd voor een foto 🙂

Toen ik een paar jaar geleden in Calella was in Spanje was ik helemaal gek van het ijs van llaolao. Het is eigenlijk gewoon frozen yoghurt. Yum!  

Selfie vanuit het fort in de bergen van Malaga.  

Zonsondergang!

We waren tijdens de Fiesta de Malaga in Malaga en de zangeres die meedeed voor Spanje bij het Eurovisie songfestival trad hier op na het vuurwerk.  

Daarna hadden we nog zin in een snack en de Dunkin’ Donuts zat dichtbij ons appartement.

En nog tijd voor een cocktail.  

Tijdens de Fiesta de Malaga was er ook een enorme kermis.
  

En er was kamelenrace! Dat moesten Richel en ik sowieso even proberen. Voor 1 euro kon je meedoen en je kreeg 2 balletjes, terwijl we in Nederland maar 1 balletje krijgen, dus dat was een beetje verwarrend, haha. Na 1 ronde gespeeld te hebben, mochten we van die man nog een keer en toen won ik zelfs, hahaha!
  

Ik koos deze minion uit!

Hier zijn wij in de rozentuin van Malaga.  

Laatste toetje in Malaga.

De laatste avond dronken we nog een cocktail!

Dinsdag 18 augustus waren we weer thuis en ging daarna mee uiteten bij een nieuw sushirestaurant in Weert.
  

Die week ging ik ook nog met mama en Stef naar Ikea voor wat kleine spulletjes voor in mijn nieuwe studio! Deze lamp vond ik echt super leuk, maar hij was wel duur en ze hadden deze kleur niet meer.

Even een pauze met taart.  

Dat weekend daarna ging ik naar Lowlands!

Na we de tent hadden opgezet en de luchtbedden hadden opgepompt hoorden we: pfffffffffff…. Mijn luchtbed was lek. Er was gelukkig een heel handige Hema campingwinkel waar we zo’n setje konden kopen en dat werkte super goed!  

We waren te zien op de tv’s, haha!

Vrijdag hebben we de hele dag bij het hek kunnen staan.  

Vooral stonden we er voor All Time Low.

Maar als eerste kwam Years&Years.

En daarna James Bay wat ook erg leuk was.

De dag erna kwam echosmith waar we ook best wel vooraan stonden.  

Zaterdagavond stonden we bij Bastille vooraan.

En Passenger was ook heel leuk om te zien!    Ook hebben we nog een deel van de afsluitende act Major Lazer gezien, maar daarna gingen we toch maar al naar huis. Het zou snachts en sochtends gaan regenen en we hadden geen zin om een natte tent in te pakken, haha.

Dat waren week 3 en 4 van Augustus. Zaterdag komt week 5 van Augustus en week 1 van September en zoals gewoonlijk op maandag komen de foto’s van de afgelopen 2 weken. Zo stay tuned!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

