New in – Sally Hansen miracle gel nagellak

Deze lakjes van Sally Hansen heb ik al een aantal keer voorbij zien komen, maar ze waren met te duur (€11,99 per stuk). Op dit moment (t/m 23 Augustus) zijn ze in de aanbieding bij Etos en heb ik er 2 aangeschaft.

Ik heb gekozen voor een kleur die lijkt op de nagellak van Rimmel die ik altijd voor mijn teennagels gebruik en de top coat.
DSC_0408

Ik heb gekozen voor de Miracle Gel lak in kleur 330 Redgy en de Top Coat 100.DSC_0410

Sorry voor de volgende foto’s, maar ik wilde dit nog online zetten voor de actie bij Etos voorbij is, zodat je ze ook nog in de aanbieding kunt kopen als je ze ook graag wil.

Hier heb ik 1 laagje aangebracht en ik zag dat het niet zo super goed bedekt was, dus heb daarna nog een laagje nagellak aangebracht.DSCN2628

Hier draag ik 2 laagjes lak.DSCN2632

En de komende 2 foto’s met de Top Coat erbij.DSCN2635 DSCN2636

Ik vind het effect van de Top Coat erg mooi, want het zorgt ervoor dat het mooi glad en glanzend wordt. Ook trekt de nagellak nog bij als je je per ongeluk stoot tijdens het lakken door de Top Coat daarna aan te brengen. Helaas heb ik nog niet kunnen testen hoe lang het blijft zitten, want ik heb het maar een dag gedragen. Met deze nagellak heb ik wel het idee dat het langer blijft zitten dan gewone nagellak. Het is dus een iets grotere investering dan mijn Rimmel lakjes, maar je krijgt er wel wat voor terug.

Kende jij deze nagellak al of ga je hem nu ook proberen?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

