It’s my week in pictures: Aug #2

Deze week was ik weer terug in Nederland.

Tommy lag lekker te chillen op de bank. Af en toe is het net een mens.

Tommy had een hondenijsje.

Dinsdag ging ik met mama shoppen in Eindhoven. Ik showde m’n nieuwe topje en jurkje aan Stef.

Ook kocht ik deze koffiekan voor als mama veel koffie komt drinken.

Woensdag ging ik met mama bij het oude wandelpark eten in Valkenswaard. Het was mooi weer, dus gingen we met de fiets.

Hi 🙂

De mooie bloemetjes in de tuin.

Donderdagavond gingen we met tante Anny even naar de hoeve voor een toetje 🙂

Vrijdag kocht ik met mama verfspullen voor m’n nieuwe studio.
  

De hele middag heb ik foto’s uit zitten zoeken. Foto’s voor m’n Project Life album, vakantie album en nog foto’s voor het bruiloft album wat ik aan het maken ben.

Er hangt zon gordijn voor de deur tegen de vliegen en op de een of andere manier kreeg ik het voor elkaar om de sleutel in het gordijn te laten hangen.

Ik kwam er laat in de middag nog achter dat het Bring Your Amigurumi Friday was. Ik wilde net gaan lezen en toen bedacht ik deze foto.

Tommy aan het knauwen.

Zondag was de vriendin van m’n neef jarig en m’n achterneefje was deze week ook jarif geweest, dus het was feest!

Tommy had bloemetjes in z’n haar 🙂

Dat was het weer voor deze week! Volgende week ga ik weer op vakantie, dus er komt over 2 weken weer een foto verslag!

Xx Eline

Geef een reactie

