It’s my week in pictures: Juli #3

Vandaag weer een paar foto’s van afgelopen week vers van mijn iPhone!

Maandag maakte ik deze kussenhoezen voor Stef, haha. Hij wilde nieuwe hoezen voor een paar kussens op zijn bed en ik vond deze zó zacht! It’s so fluffy I’m gonna dieeeee!

Ook kocht ik deze oorbellen. Normaal worden mijn oren helemaal rood van knopjes oorbellen, maar bij deze valt het mee. Deze komen van Lucardi en waren in de aanbieding voor €2,99.

Eerder die dag kocht ik deze 3 setjes bij de Action (€0,89 per 3 setjes), dus ik kan even vooruit. 

Dinsdag was ik 2,5 jaar samen met Stef.

’s Ochtends had ik nog een gesprek op mijn afstudeerstage en ’s middags had Stef een test en ik ging mee, maar ik moest dus in het restaurantje wachten.. Ik had thee, een sapje en m’n haakspullen, dus ik kon me wel even vermaken. 

Woensdag ging ik met de Belinda’s en Eline’s uit eten in Utrecht.

Deze Nessie (monster van Loch Ness) soeplepel had ik al een tijdje op het oog en nu ik ga verhuizen naar een andere kamer, wilde ik deze wel aan mijn nieuwe keukentje toevoegen. Toen ik hem ging opzoeken kwam ik erachter dat hij niet alleen in het blauw beschikbaar was, maar ook in het groen en paars!  

Ik heb toch de blauwe gekozen, jeej :D!

Ilona van Memoryloon is een paar dagen bezig geweest met een nieuw logo en een nieuwe lay out! Het is heel mooi geworden, dus vergeet zeker niet even naar haar blog te gaan 🙂 

Een van mijn vriendinnetjes, Anne, is geslaagd voor de pabo, dus ze gaf zaterdag een feest. Dit was een van onze cadeautjes!

Vrijdag werd de kermis in Valkenswaard geopend met vuurwerk! 

Dit waren alle cadeautjes voor Anne!

En een foto op het feestje! Die bierflesjes waren niet van ons hoor! Die waren van alle mannen, haha. 

Zondag ging ik met mama, tante Anny en Stef naar de kermis en daarna aten we thuis pizza van Domino’s! Yum. Ik heb hier een half/half pizza met links beenham met extra peperoni en rechts chicken kebab.

’s Avonds zag ik Tommy achterin de tuin zitten om de laatste zonnestraaltjes op te vangen en ik ging er even gezellig bij zitten, haha. 

Dat was hem weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

