It’s my week in pictures: Juli #1 & #2

Deze week heb ik mijn foto’s van de afgelopen 2 weken!
Bereid je voor, want het zijn best veel foto’s.

Tommy had het heel warm, dus lag lekker op de koude grond in de woonkamer.
IMG_1823

En mama en ik hadden een Liefmans
IMG_1825

Dinsdag kwam er een hele grote grabbeldoos binnen van Scrobby.
IMG_1834

En dit was de inhoud, jeeej!
IMG_1835

Dinsdag was ook de officiële opening van Baron 1898, dus dat moest ik even live volgen via de livestream!
IMG_1841

Stef heeft z’n brommer helemaal gepoetst en op marktplaats gezet, want hij heeft nu een auto en rijdt er niet meer op. De brommer is afgelopen jaar nog gereviseerd en rijdt op mengsmeer. Voor meer info zie deze marktplaats link.
IMG_1862

Jupiter was te zien!IMG_1868

Woensdag ging ik naar de Action en kocht daar deze tattoos.IMG_1876

En we kochten een opblaas jacuzzi!
IMG_1878

Woensdagavond ging ik met m’n vriendinnen naar de ladies night van Magic Mike xxl en Richel en ik wilden allebei een minion slush puppy, hihi.
IMG_1891

Donderdag gingen we naar de Efteling, want de Baron 1898 was open! We gingen meteen naar de baron waar een rij stond van 1,5 uur..
IMG_1893

Binnen in de Baron.
IMG_1896

We kozen natuurlijk voor rij nummer 1! Hij is echt super vet! Dus als je ook naar de Efteling gaat dan moet je er zeker een keer in!
IMG_1897

Dit was weer een foto voor de photo hunt van de app Happening. Je moest een foto maken met dat je een pet draagt en die droeg ik al de hele dag, haha.
IMG_1903

Droomvlucht.
IMG_1906

En nog een keer in de Baron! Dit keer hoefden we maar een klein uurtje te wachten.
IMG_1917

Wachten bij de bobbaan.
IMG_1919

De Baron
IMG_1922

Wij allemaal.
IMG_1923

IMG_1924

IMG_1928

Het was die dag super warm en daarom hadden ze bij de Baron deze water nevel dingetjes gemaakt. Was super lekker om elke keer onder te staan.IMG_1929

Vrijdag was de Bring Your Amigurumi Friday en dit was mijn inzending.
IMG_1957

Zaterdag 4 juli was de bruiloft van papa en Mathilde en dit waren de outfits van Stef en mij. We hadden hier alleen allebei ons haar nog niet gedaan, haha.
IMG_1965

Maandag 6 juli gingen 2 verstandskiezen eruit en dit was er een van. De andere was er in 6 stukken uit gehaald, dus die heb ik maar niet meegenomen, haha.
IMG_1985

Het duurde super lang voor mijn verdoving was uitgewerkt, dus ik heb de eerste paar uur zo gedronken, haha.
IMG_1993

Foto van de fotograaf van de bruiloft. Papa en Mathilde en alle kinderen met aanhang.
IMG_2014

Dinsdag ging ik met mama in de autowasstraat en liet dat nou toevallig ook weer een foto zijn voor de photo hunt van de app Happening, haha.
IMG_2017

Een schone auto hoort op een schone oprit te staan, dus ik trok oude kleren aan en ging met de hogedrukspuit aan de gang.
IMG_2021

Woensdag was de diploma-uitreiking van Stef. In Valkenswaard had het al heel lang niet geregend en toen ik in Utrecht kwam kreeg ik meteen de volle laag.
IMG_2039

Stef in pak 🙂
IMG_2046

Donderdag had Stef een verrassing voor mij. We gingen lunchen bij Fort Altena.
IMG_2057

IMG_2058

En ’s Avonds gingen we naar de minions in de bioscoop. Stef had een paar bioscoopbonnen gehad, dus we besloten om VIP te gaan. We mochten een uur van tevoren al onbeperkt eten en drinken, dus hebben daar ook avond gegeten. Friet met snacks!
IMG_2078

In de zaal heb je een tv’tje waar je alles op kan bestellen.
IMG_2082

Vrijdag ging ik weer naar huis en daar lag de Fuse op mij te wachten!
IMG_2096

Meteen wat uitgeprobeerd, hihi.
IMG_2097

’s Avonds was het hoepel event in het Wilhelminapark in Valkenswaard van Hoop It Yourself georganiseerd door Jennie. Ilona ging mee en het was super leuk!
IMG_2100

IMG_2101

IMG_2107

IMG_2115

Zaterdag was het weer super warm, dus haren omhoog, zonnebril op en een strapless shirtje aan!
IMG_2130

En ik kon aan de slag met het trouw fotoboek!
IMG_2131

De enige foto van Stef en mij in outfit, haha. Sorry Vincent en Melissa dat ik jullie eraf heb geknipt, hihi.
IMG_2132

Dat was het weer voor de afgelopen 2 weken!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

