It’s my week in pictures: Juni #4

Haha oeps! Vorige week had ik hem ook al #4 genoemd, maar toen was pas #3!
Afgelopen week had ik al vakantie, dus hierbij mijn foto’s!

Maandag ging ik mijn kamer in Nieuwegein opruimen en poetsen en alvast spullen inpakken, want ik ga waarschijnlijk naar een andere kamer!  

Regenboog! 

Super veel Instax foto’s bij de Hema in Nieuwegein! Zou ze zo allemaal meenemen, haha. Heb maar 2 pakjes meegenomen 🙂 

Dinsdagavond improviseerde ik wat eten. Alles wat in de diepvries zat moest op, dus ik maakte iets met bladerdeeg. Stopte er kruidenkaas, ham en salade ui in en at er komkommer naast. was best lekker 🙂    

Na ik mijn in elkaar geknutselde eten op had, ging ik weer naar Valkenswaard en Stebbie ging in de tas mee, haha. 

Woensdagochtend lag ik op de bank Pretty Little Liars te kijken en mama had hierbij als opmerking: Wie is de luiste? haha. 

Mama’s ketting was kapot, dus ik ging hem opnieuw rijgen. Even een foto maken van hoe hij er ook alweer uit zag voor ik alle kraaltjes eraf ging halen, haha. 

En na een paar weken hard werken, was ook eindelijk de poef af! De poef hadden we al, maar mama wilde er een nieuwe hoes omheen.  Ik heb hem gemaakt met het garen Zpagetti van Hooked in de kleur rood. Het heeft me echt veel moeite gekost om hem in elkaar te krijgen, want het garen is best dik en dus best zwaar om mee te haken, maar het is gelukt! 

Donderdag heropende de subway in Valkenswaard en natuurlijk gingen we ’s avonds even kijken of het goed smaakte! 

Thuis at ik als toetje nog een m&m cookie van de subway. 

Ook was er weer een minion klaar! Deze was voor een verjaardag. 

Vrijdag ging ik naar Stef en ik stapte in Den Bosch over van de trein naar de bus en daar zag ik dat ze deze balk boven het spoor hadden gemaakt. Hier kun je zien voordat de trein er is waar de deuren zijn en welke klasse het is en waar plek is voor je fiets en waar de wc is. Super handig. 

Stef ging even met zijn drone vliegen en oeps.. Drone in de boom! Hij heeft hem er gelukkig nog uit gekregen. 

Zondagavond gingen Vincent en ik wedstrijdje houden met de Photo Hunt van de Happening app. Dit spel van de app geeft elke keer aan waar je een foto van moet maken. Hieronder zie je bijvoorbeeld dat je een poncho moet dragen. Vincent drukte steeds op volgende, dus wij renden steeds van de ene naar de andere kant van het huis en op het einde lag ik helemaal dubbel en zijn de foto’s ook niet meer zo goed, haha. 

Riding a bike. 

Hugging a tree. 

Playing the piano. 

Squashing a tomato with your hand. 

Dat waren de foto’s weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

2 gedachten over “It’s my week in pictures: Juni #4

Geef een reactie

