It’s my week in pictures: Juni #3

Afgelopen week was een spannende week, want ik kreeg namelijk mijn laatste cijfer nog terug!

Maandag moest Tommy naar de kapper en hij vindt de auto heel erg leuk. Dus als je auto zegt dan gaat dat koppie zo scheef. Aawh 🙂

Na de kapper was ‘ie helemaal uitgeput en lag ‘ie uitgestrekt op de koude vloer.

Vincent was naar de Efteling geweest en had stroopsoldaatjes meegenomen, hmmmm 🙂 

Dinsdagavond ging ik weer naar Nieuwegein, want woensdag en donderdag kon ik mijn tentamens inzien. Ik wachtte op de bus, die uiteindelijk niet kwam.., en zag deze wandelstok staan. Wie was hem vergeten? Nu staat hij er niet meer.  

Ik kreeg mijn laatste cijfer terug en het was een voldoende! Jeeeej! Dat betekent dus vakantieee! 

Woensdag na de tentamen inzagen ging ik mee naar Christel om weer een beer in elkaar te zetten 🙂 

Woensdagavond ging ik samen met Stef naar een nieuw studentencomplex kijken en daarna gingen we eten bij de Frietwinkel in Utrecht. Super lekkere friet en kroketten en allemaal biologisch. De Frietwinkel zit op Vinkenburgstraat 10 in Utrecht.    

Donderdag ging ik nog mijn laatste tentamen inkijken en dat was waarschijnlijk de laatste keer dat ik op deze school kom. Na de zomervakantie verhuist mijn opleiding naar een nieuw gebouw op de Uithof, dus ik maakte nog even een foto. 

Daarna ging ik opruimen in Nieuwegein en gooide bijna alles wat ik aan papier had weg. In 4 jaar spaar je heel wat papieren op, haha. 

Vrijdag ging ik weer naar huis en mama had me een grote frozen yoghurt beloofd als ik al mijn tentamens in 1x zou halen. En jeeej gelukt 😀 

’s Avonds zette ik weer een muziekschaap in elkaar. De muziekschapen zijn populair bij Eline’s Webshop, haha. 

Tommy lag op mijn haar op de bank, dus ik kon niet bewegen. Dan maar een selfie, haha. 

Tommy heeft een nieuwe plek ontdekt waar hij lekker kan liggen. Dit is mijn oude bed en staat in het kleine kamertje naast mijn kamer. Hij heeft het vast koud nadat hij was geknipt, dus ligt daar lekker warm op en tussen alle dekens en kusstentjes. 

Ik heb ook nog de blauwe beer gemaakt vorige week! Nu heb ik weer een nieuw stelletje gecreëerd, haha. 

Wat zie je nu Tommy?!?! 

Zondagavond maakten we zelf pizza, hmmm. 

En ik was goed aan het opruimen geweest. Ik moet eigenlijk altijd een voor-foto maken, want zo weet je niet hoe erg het eerst was, haha. 

Dat was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

