It’s me – Vakantie!!

Hee allemaal!

Dit keer een persoonlijke update in de categorie: It’s me.
Zoals ik al zei in mijn week in pictures had ik vorige week tentamens. De twee weken daarvoor heb ik als een gek úúúren zitten leren en dat was niet voor niets! Ik heb namelijk al mijn tentamens in één keer gehaald! Dat is echt een wonder! De laatste keer dat me dat is gelukt was in mijn eerste semester van de opleiding, hihi. Gisteren en eergisteren heb ik mijn tentamens ingezien en is mijn proefdierkundig verslag afgetekend en dat betekent dat ik naast mijn diploma ook mijn artikel 12 certificaat krijg! Ik heb nu dus vakantie :), sorry voor de mensen die nog heel veel moeten doen :(.
Voor de mensen die nu in de stress zitten, om al hun verslagen af te maken en tentamens te leren, hier een leuke quote.

  
Na mijn vakantie begin ik met afstuderen. Ik ga dan van september t/m april een afstudeerstage doen. Waar dat precies gaat zijn dat weet ik nog niet zeker, maar daar hoop ik snel antwoord op te kunnen geven.
Ik heb in mijn 4 jaar als HBO student vertraging opgelopen, dus zie nu dat mensen waar ik bij in de klas heb gezeten al afgestudeerd zijn. Dit is eigenlijk best raar om te zien, maarja ik doe er gewoon even wat langer over 🙂 Goei werk heeft tijd nodig zeggen we dan maar, haha.

Verder heb ik deze week een beetje afgewacht wat mijn cijfers gingen worden en dat moest ook even bezinken. Vanaf nu heb ik dus veel tijd ‘over’ en die kan ik weer volop gebruiken voor mijn blog en mijn webshop. Ook komt er nog bij kijken dat ik waarschijnlijk naar een andere kamer ga verhuizen en daar moet dus ook nog veel voor gaan gebeuren. Genoeg te doen dus! 🙂 Gisteren ben ik al begonnen met al mijn papieren uitzoeken.. Ik heb heel wat verzameld de afgelopen 4 jaar, haha.

Ook heb ik super veel ideeën voor op mijn blog. Ik wil graag meer haak filmpjes gaan maken en DIY’s gaan verzinnen.
Ik hoop binnenkort meer regelmaat te krijgen in mijn blogposts, want dat vind ik zelf ook altijd fijn van andere bloggers en YouTubers.

DSC_0468

Deze zomervakantie staan er een weer een paar leuke vakanties op de planning! Ik ga met mijn vriendinnen een weekje naar Málaga, Spanje en ik ga ook nog een last minute boeken met Stef. Daarnaast ga ik ook nog naar Lowlands!
Ik heb er superveel zin in en wens iedereen een fijne vakantie die ook al vakantie heeft en de mensen die nog even moeten wachten op hun vakantie: Heel veel sterkte en succes!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

