It’s my week in pictures: Juni #1 & #2

Vanwege de tentamens heb ik vorige week niets geplaatst op mijn blog en dus ook mijn week in foto’s is even overgeslagen, maar daarvoor krijgen jullie deze week de foto’s van 2 weken te zien.

Ik ging weer eens bij Chayenne eten na Zumba. We hadden weinig tijd om te koken, dus aten we pizza!IMG_1266

Deze schoenen vond ik leuk, maar heb k toch maar niet gekocht.IMG_1276

Jeeeeeej! Nieuwe afleveringen van Pretty Little Liars! Eindelijk 🙂

IMG_1290

Ik had heel veel krullies 🙂 IMG_1292

Ik was die woensdag bij Stef en Rex lag heel lief met z’n pootje.IMG_1304

Donderdag ging ik naar huis om te leren en Tommy had even in de moestuin ‘geroken’. Haha.IMG_1317

Donderdag ging ik naar de tandarts en daarna ging ik met mama naar de markt. Daar heeft een man ons een schoonmaakmiddel aangepraat en je kon er ook je sieraden mee schoonmaken. M’n ring blinkt weer helemaal.IMG_1321

Leer selfie 😦IMG_1338

Vrijdag was het super warm en ik wilde ook wel aan het zwembad met een cocktail liggen, maar helaas moest ik leren.IMG_1345

Ik zat om half 10 al buiten met m’n laptop om toch nog een beetje van de zon te kunnen genieten voordat het super warm werd.IMG_1347

M’n benen moesten namelijk en beetje bij kleuren, haha.IMG_1348

Burning burning.IMG_1355

En panorama foto van de tuin.IMG_1357

’s Avonds gaat het onweren owjee! Tommy gaat dan de hele tijd lopen bibberen.IMG_1363

Ik dronk uit mijn Mason Jar met bevroren aardbeien en ijsblokjes. IMG_1367

Een lekkere italiaanse bol als lunch.IMG_1377

Tommy lag onder de bank, want daar was het lekker fris.IMG_1382

Ik testte de nieuwe Magnum uit. Dit was de roze! Hij was lekker 🙂IMG_1385

Oh oh… Onweer en regen.

IMG_1395

Tommy zat tussen m’n binnen te bibberen. IMG_1396

Het regende echt super hard!IMG_1397

En Tommy maar hijgen en bibberen van de stress.IMG_1399

Vrijdag was ook de Bring Your Amigurumi Friday (BYAF) en daarvoor stuurde ik deze foto in van smeltende Mr. Frosty.IMG_1404

Ik heb schoenen gevonden voor bij m’n jurk! Will be continued…IMG_1410

De knakworstjes moesten op, dus die at ik als lunch.IMG_1418

Maandag, dinsdag en woensdag had ik tentamens en het laatste tentamen op woensdag ging ik naar Stef. Ik moest nog eventjes wachten in het zonnetje.IMG_1490

Stef had z’n drone! Happy hahaIMG_1492

Donderdag ging ik met m’n vriendinnen vakantie boeken en Anne had voor mij minions gespaard bij de plus. Haha helemaal blij mee 😀 Dankje Anne 🙂 De reis gaat in Augustus naar Málaga, Spanje! Zin in! 😀IMG_1506

Vrijdag ging ik al heel vroeg naar de Primark, want wilde er al een tijdje heen en ’s ochtends is het nog niet zo druk. Hier stond ik alweer op de bus terug te wachten. Ik kocht dit hoedje bij de C&A, want die bij de Primark was te klein voor mijn grote hoofd, haha.IMG_1513

Daarna ging ik haken in de tuin in de zon. IMG_1517

Sushineee.IMG_1520

Tommy maakte een selfie.IMG_1531

Zaterdag maakte ik het schaap af voor een bestelling en ging hij op de post.IMG_1537

Ik ben bezig met deze poef om te haken. Wat een werk..IMG_1538

Ik ging ’s middags met Tante Anny, een vriendin van Tante Anny en mama wat drinken bij Dots in Valkenswaard. Een vrij nieuw heel erg leuk lunch en drink cafétje. Heel erg gezellig aangekleed. Het zit achter de AH bij de Takko.IMG_1540

Daarna gingen we nog even naar de C&A eigenlijk voor een broek kijken, maar daar vond ik deze leuke tas! Leuk voor mee op vakantie 🙂IMG_1543

Zondag ging ik buiten verder met m’n Project Life!
 

En had ik een sushi snack :).

Tot de volgende keer!
x Eline

Geef een reactie

