TAG – It’s weekend TAG

Het is zaterdag, dus het leek me leuk om voor jullie de weekend TAG in te vullen!
Hier komt ie 🙂

1. Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?
Ja, op zaterdag en zondag heb ik altijd weekend. De laatste paar weken heb ik ook doordeweeks 1, 2 of zelfs 3 extra dagen vrij. Als ik na de zomervakantie weer stage loop, dan loop ik stage van maandag t/m vrijdag en is zaterdag en zondag gewoon mijn weekend :).

2. Hoe laat sta je op in het weekend?
Ik probeer altijd om om 9:30 de wekker te zetten als ik niet al te moe ben. (Na stageweek bijvoorbeeld) Meestal duurt het dan even voor ik uit bed ben en dan kom ik zo tussen 10:30 en 11:00 beneden om te ontbijten, hihi 🙂

3. Hoe ontbijt je in het weekend?
Soms heeft mama al lekkere broodjes gehaald bij de bakker op zaterdag en dan eet ik die. Anders pak ik op zaterdag meestal gewoon cruesli met melk net zoals elke ochtend. Op zondag bak ik meestal wel een broodje af ’s ochtends of anders pak ik ook gewoon een bakje cruesli.

4. Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?
Ik ga dan altijd naar mama in Valkenswaard en zie dan ook Tommy weer en die mag ik dan ook uitlaten. Meestal ben ik bezig met een van mijn hobby’s, zoals haken of Project Life. Ook is het in het weekend wel eens tijd om weer een deel van mijn kamer op te ruimen of ik ga een weekend naar Stef. Vorig weekend en dit weekend heb ik veel tijd besteed aan het leren van mijn tentamens!

6 #931

5. Wat doe je het liefst in het weekend?
Het liefste doe ik gewoon helemaal niks, haha. Tot 12 uur in bed blijven liggen en dan brunch maken en een beetje haken en tv kijken :).

6. Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?
Meestal plan ik de activiteiten wel al vooraf. Zeker als ik bijvoorbeeld naar Stef ga dan vind ik het wel handig om dat een paar dagen van tevoren te weten, zodat ik al kan bedenken hoe ik het met mijn spullen ga doen en wanneer ik dan weer terug naar Nieuwegein ga.

7. Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend?
Ik probeer zo weinig mogelijk in het weekend te doen, omdat ik doordeweeks meestal genoeg tijd heb om dingen voor school te doen. Helaas gebruik ik die tijd niet altijd en ben ik 2 weekenden voor de tentamens bezig met leren net zoals nu.

8. Hoe laat ga je naar bed in het weekend?
Dat ligt er een beetje aan wat ik heb gedaan dat weekend. Normaal gesproken dan kijk ik zaterdagavond met mama tv en gaan we naar bed als er niets meer op is, zo rond 23:00. Dan ga ik meestal nog even op mijn iPad filmpjes kijken of haken en ik Skype altijd nog even met Stef voor het slapen als we allebei al thuis zijn 🙂

Dit was hem weer!
Je mag hem natuurlijk overnemen als je wil :).

Fijn weekend!
xx Eline

Geef een reactie

