It’s my week in pictures: Mei #4

Deze week was ik de hele week in Valkenswaard en heb ik niet zoveel foto’s gemaakt.
Volgende week beginnen de tentamens, dus heb vooral veel proberen te leren.

Dinsdag kon ik mijn camerariem ophalen! Die kon ik eindelijk bestellen. Ik had bij de HEMA site opgegeven dat ik een mailtje wilde als deze weer op voorraad was, maar had geen mailtje gekregen. Zo ook een vriendin die een instax camera wilde bestellen had geen mail gehad, maar keek toevallig en toen was er opeens vanalles weer op voorraad.
IMG_1137

Tommy ging op mijn arm liggen van: Ga niet weg!!IMG_1138

Woensdag was de enige les die ik had afgelopen week, dus ging ik daarvoor op en neer met de trein naar Utrecht. Het was in Utrecht een stuk minder mooi weer dan in Valkenswaard.IMG_1149

Op de terugweg stond heel Aalst vast doordat er een ongeluk gebeurt was. Stef was een paar honderd meter voor de bus, haha. Hij stond er alleen al een stuk langer.. Volgens mij heeft hij wel een halfuur stilgestaan en ik zo’n 20 min. IMG_1154

Donderdag had ik weer een treinreisje voor de boeg, namelijk naar het VUmc in Amsterdam. Daar bracht ik een bezoek om me te oriënteren over een mogelijke afstudeerstage. Deze screenshot stuurde ik naar een klasgenoot die mee ging kijken van: Ik loop goed he? Haha.IMG_1162

Vrijdag begon ik dan met leren! IMG_1189

Tommy ligt dan naast of voor me op de stoelen te slapen.IMG_1194

Dinsdag was ik ook al naar de HEMA geweest om m’n camerariem op te halen, maar ook om te kijken of het bierbrouw pakket er al was. Dat kwam pas donderdag binnen, dus ging ik vrijdag even kijken! Stef wilde deze graag hebben en ik stuurde deze foto om te laten zien wat er allemaal in het pakket zat. Het is nog best een grote en zware doos, door dat glazen gistvat. Ik ben benieuwd of het bier lekker wordt, hihi.IMG_1200

Tommy lag heel lief te slapen.IMG_1209

Zaterdagavond ging ik kijken naar het optreden met het koor waar mama bij zit. Er deden ook 2 andere koren mee en ze waren allemaal erg goed. Ze zingen pop liedjes en musical liedjes, dus best leuk om een keer te zien 🙂 Hier heb ik wel filmpjes van gemaakt, maar geen foto’s helaas.

Deze full HD actiecamera is een stuk goedkoper dan de echte GoPro. Deze is nu verkrijgbaar bij Blokker. ik stuurde deze naar Stef, want die wil een drone kopen waar deze eventueel onder zou kunnen hangen, haha. Of gewoon voor op vakantie of wintersport is het leuk.IMG_1231

 Zondagavond aten mama en ik pannekoeken 🙂   
En Tommy lag super lief 🙂  

Dat was het weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

