It’s my week in pictures: Mei #3

Deze week ging ik weer naar school en had ik een weekend met veel eten en feestjes.

Maandag ging ik naar m’n kamer en nam ik mijn hoepel mee. Hij matcht met m’n koffer!IMG_0963

Een pre-zumba snack op school.IMG_0967

Deze week was de synchroonkijken week en dag 1 was licht. De zon ging onder en de lucht was heel mooi.IMG_0975

Tony’s chocolonely caramel en zeezout. Hmmm 🙂IMG_0990

De spier in m’n nek werd steeds dikker en ik maakte even een foto om te kunnen vergelijken.IMG_0998

Trijntje op het songfestival!IMG_1007

Woensdag ging ik met Christel naar het frappucino happy hour bij Starbucks. De frappucino’s waren tussen 15:00 en 17:00 voor de helft van de prijs!IMG_1024

Donderdagochtend ging ik nog even een cadeautje zoeken en kwam daarna ook bij de Six terecht en ze hadden een aanbieding van 3 halen 2 betalen. Ik haalde deze 3 oorbellen.IMG_1039 IMG_1040 IMG_1041

Tijdens het koken stond Lara weer bij me met der balletje.IMG_1051

Vrijdag ging ik even naar de Hema voor een nieuwe agenda voor volgend schooljaar!IMG_1067

Weer een bestelling klaar!IMG_1075

Zaterdagmiddag ging ik met mijn vriendinnen High Tea’en bij Kings & Queens in Leende.IMG_1080

Ilona nam ook der nieuwe instax camera mee en we maakten 2 foto’s 🙂   IMG_1086

Jeej.IMG_1098

Met z’n allen.IMG_1100

En het was (bijna) helemaal op!IMG_1081

Zaterdagavond ging ik naar Stef en zondag was het feestje van de vriendin van de broer van Stef en Stef moest nog grasmaaien en kwam dit kikkertje tegen. Aawh. Of is het een padje? IMG_1113 IMG_1114

Super lekker weer was het zondag! IMG_1121

Dat was hem weer voor deze week!

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

