TAG – Fotografie TAG

Vandaag hebben we de fotografie TAG! Deze TAG kan natuurlijk niet ontbreken aangezien fotografie een van mijn grootste hobby’s is.
Deze TAG heb ik overgenomen van Fotografille.

Wat was je eerste eigen camera?
Dat was een camera met een fotorolletje. Het was een rode camera met een gele smiley die een dop was en als je die eraf haalde was het een soort van flitser idee. Als ik een keer een foto vind dan zal ik hem nog uploaden.

Waar maak je de meeste foto’s van?
Poeh dat is moeilijk. Ik denk dat ik toch door het hele jaar heen de meeste foto’s met mijn iPhone maak en die foto’s zijn van alle dingen die ik de hele dag door doe. De meeste foto’s maak ik als ik op vakantie ben, dus van de vakantiebestemming. Verder is Tommy, m’n hondje, ook een goed fotomodel die vaak de klos is, haha.
6 #952 2

Met welke app bewerk je smartphone-foto’s het liefste?
Ik heb verschillende apps op mijn telefoon om bijvoorbeeld collages te maken en tekst toe te voegen, maar echt een favoriete app heb ik niet. Sinds je bij Instagram zelf de belichting kan aanpassen enzo doe ik dat het liefste alleen.

Wat is je favoriete zelfgemaakte foto?
Pfff… Dat is echt super moeilijk.

Dit is mijn favoriete foto van Tommy.
tommy

En deze en alle andere foto’s in dit artikel zijn een paar van mijn favorieten.
Kleine paddestoelen

Hoeveel foto’s maak je gemiddeld op een dag?
Dat is moeilijk in te schatten. De ene dag maak ik er wel 50 en de andere dag maar 2. Ik denk gemiddeld zo’n 10 per dag.

Op welke plek wil je nog ooit foto’s maken?
Ik wil nog heel graag naar Australië en daar zou ik ook heel graag foto’s willen maken!

roosjemetmier

Aan welke fotografie tip heb je het meeste gehad?
Hmm.. De tip die ik wel het meest gebruik is dat je bijvoorbeeld bij feesten ’s avonds van mensen je spiegelreflex op P moet zetten en dan het wolkje moet kiezen als belichting. Dan zien de foto’s er warmer uit.

Hoe deel je je foto’s met de buitenwereld?
Ik deel mijn foto’s vooral op mijn blog, Facebook, Instagram en af en toe ook op Pinterest.

Notenboombladeren

Wil je deze TAG ook invullen? Leuk! Laat het me weten als je hem ook hebt ingevuld, lijkt me leuk om te lezen :)!

Wat is jouw favoriete zelfgemaakte foto?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

