It’s my week in pictures: Mei #2

Maandag ging ik weer naar mijn kamer in Nieuwegein, want ik moest maandag en woensdag naar school.
Toen ik op mijn kamer kwam, trof ik meteen een grote spin aan! Hij lijkt op de foto heel klein, maar was toch wel zo’n 10 cm van poot tot poot. Hij was wel erg dun, dus had hem zo geplet toen ik de vliegenmepper gevonden had.Foto 11-05-15 11 23 30

’s Avonds kwam ik z’n buddy tegen en die heb ik opgezogen met de stofzuiger.

Dinsdag heb ik de hele dag binnen gezeten op de laptop. Beetje wolkjes kijken, haha.Foto 12-05-15 15 53 31

Elke dag krijg ik een melding van time hop en woensdag kreeg ik een foto te zien van de mooie bloemen die in bloei staan. Daarna stuurde mama mij een foto van woensdag zelf en dit jaar zijn er dus nog maar een paar bloemen open op dezelfde dag. Zo zie je maar hoe elk jaar het weer weer anders is.Foto 13-05-15 10 06 39

Donderdag was het hemelvaart en dan staat er altijd een hele grote braderie door Valkenswaard. En het was super druk, want het was super mooi weer. Na we een poging hadden gedaan om bijna de hele braderie gezien te hebben, gingen Stef en ik nog even de Hema in om m’n bestelde foto’s op te halen en zelfs daar was het super druk.Foto 14-05-15 15 52 51

Daarna hebben we nog even in de tuin gezeten en gehoepeld, haha.Foto 14-05-15 17 09 00

En toen gingen we uit eten en Tommy was weer eens een bruidje.Foto 14-05-15 17 39 52

Dit was het enige wat Vincent te eten kreeg, haha!Foto 14-05-15 18 20 58

’s Avonds sliep Tommy heel lief met de hamster.Foto 14-05-15 23 31 03

Vrijdag gingen we even naar de Formido om een lamp te kopen.. Het kopen was niet zoveel werk, maar we hebben daarna de hele middag gewerkt om de lamp aan de praat te krijgen. Of ja Stef heeft de hele dag eraan gewerkt en ik heb geassisteerd. Er zit een roestvrij stalen ‘omhulsel’ om het muurtje omdat er ooit iemand tegenaan gereden is en het hele muurtje kapot was. Er moesten ‘even’ 2 nieuwe gaatjes geboord worden in de RVS plaat…. Dat ging niet met een gewone boor, maar na een paar pogingen met de gewone boor gingen we op zoek naar een betere boor bij Kwarwei die ons ook weer doorverwezen. Met de nieuwe boor lukte het eerste gaatje super goed, maar het 2e gaatje ging niet meer. Toen was de boor weer bot. Na een halfuur aan het boren te zijn geweest, kwam een van de buren helpen met een nieuw boortje en toen was het zo gepiept. En nu kan iedereen genieten van de nieuwe lamp.Foto 15-05-15 21 34 29

Zaterdag was het weer om binnen te blijven en dat vond Tommy ook.Foto 16-05-15 10 59 38

Ik pakte het kado in voor Ilona die zondag haar verjaardag vierde. Het lijkt net een huisje zo.Foto 16-05-15 19 03 14

En het was een instax camera! Die moesten we natuurlijk meteen even uittesten 🙂Foto 17-05-15 18 03 16 Foto 17-05-15 18 03 19

Hoooi 🙂Foto 17-05-15 18 47 59

Zondagavond ging ik verder met mijn deken.. Poehhh deze steek duurt zóó lang. Ben met de blauwe 4 avonden bezig geweest en de rode heb ik gelukkig zondag helemaal afgekregen.Foto 17-05-15 19 46 09

Zo groot is de deken nu. De paarse rand moet nog aan 3 zijden, maar dat komt vrijdag pas. Ik maak deze deken alleen als ik thuis ben anders moet ik die steeds heen en weer slepen en daar is ie best groot voor, haha.Foto 17-05-15 22 56 37

Ik had gepland dat deze post eerder online zou staan, maar je hebt nog tot vanavond (maandag 18 mei) 23:59 om deze foto op Facebook te liken en te delen en dan maak je kans op €10 die je kan besteden bij Eline’s Webshop! Foto 18-05-15 08 16 45

Dat was mijn week 🙂

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “It’s my week in pictures: Mei #2

Geef een reactie

