New in – Hoepel van Hoop It Yourself

In februari is Jennie samen met Robin een hoepel webshop gestart.
De hoepels zien er zo vrolijk uit dat je ze alleen daarom al wil hebben.
Iedereen heeft vroeger wel eens gehoepeld, maar dan met een kinder hoepel en die zijn veel lichter en hebben een kleinere diameter waardoor de hoepel veel makkelijker draait. Met deze hoepels moet je veel meer moeite doen ze te laten draaien en ze omhoog te kunnen houden, dus daar kun je meteen een hele workout van maken. De dames van Hoop it yourself hebben ook leuke YouTube video’s gemaakt waarop ze verschillende workouts laten zien en het belangrijkste filmpje als je een hoepel aanschaft: Hoe vouw je hem op en hoe haal je hem uit elkaar, haha!
Vorige week haalde ik de hoepel van Ilona en mij op en toen ik thuis was wilde ik natuurlijk meteen beginnen. Toen kwam de grote vraag: Hoe haal ik de hoepel uit elkaar? Meteen naar YouTube gegaan om te kijken hoe het moest, haha!
Ilona en ik hebben allebei dezelfde hoepel gekozen, namelijk de unicorn!

Hieronder zie je hem wanneer hij is opgevouwen.
hoepel 2

Er zit ook een handig touwtje bij om de opgevouwen hoepel bij elkaar te houden.
hoepel 3

En dit is de hoepel als hij is uitgevouwen.
hoepel 4

Het hoepelen lukte niet meteen bij mij, maar na een uur oefenen heb je het wel onder de knie.
Ik vind het erg leuk om te doen en ik wil allerlei verschillende trucjes leren, dus YouTube is mijn beste vriend, haha.

Als het goed is dan is vanavond om 20:00 de webshop weer bijgevuld, dus als je er ook eentje wil dan moet je er snel bij zijn!

Tot de volgende keer
xx Eline

5 gedachten over “New in – Hoepel van Hoop It Yourself

  1. Pingback: Hoop it yourself | Memoryloon

  2. Pingback: Hoop it yourself |

  3. Pingback: Zoektermen 2015 | It's me Eline

Geef een reactie

