Haken – Update afgelopen projecten

De afgelopen tijd heb ik natuurlijk weer veel gehaakt!
Maar wat heb ik nou allemaal gemaakt? Hier komt een overzicht van de afgelopen paar haak projecten!

Dit is een prinsesje dat ik haakte voor mijn moeder en het patroon komt uit Combigurumi van DenDennis en A La Sascha.
Foto 26-02-15 23 49 01

Deze koe haakte ik voor een andere stagiaire bij mijn oude stage adres. Het patroon komt uit het boek ‘Amigurumi’s in love’ van Tessa van Riet-Ernst.Foto 13-03-15 08 08 18

Miss Violet haakte ik voor Pasen en is ook van Woolytoons (Tessa). Het is een los patroon dat je kunt kopen op woolytoons.com.Foto 03-04-15 13 36 46

Het boek ‘Prettig gestoorde amigurumi’s’ van DenDennis lag op het tafeltje in de woonkamer en mama zag daar Doerak in staan, dus die haakte ik voor haar.Foto 26-04-15 19 49 47

Deze ooievaar komt ook uit Amigurumi’s in love.Foto 06-05-15 21 40 33

Bij de haakathon haakte ik deze 3 Rode katers. Dat patroon is van DenDennis.10945587_955112754521666_4880201532858892988_n

Mr. Frosty was een erg groot project en was precies op tijd klaar voor het ging sneeuwen, haha! Dit patroon is ook een los patroon van Woolytoons.IMG_8447

Daarnaast maakte ik ook nog deze schildpad die ook uit het boek Combigurumi komt.IMG_8472

Dat waren de projecten van de afgelopen paar maanden!
Ondertussen ben ik weer bezig met nieuwe haak projectjes, so stay tuned!

Weten jullie nog iets leuks wat ik kan haken?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Een gedachte over “Haken – Update afgelopen projecten

Geef een reactie

