It’s my week in pictures: Apr/Mei 

Deze week ging echt super snel voorbij. Maandag was het Koningsdag en daarom had ik maar 4 dagen les.

Tommy keek in oranjestijl mee naar de prinsesjes.
Foto 27-04-15 11 10 04

Overdag zijn we naar de Koningsmarkt geweest en ’s avonds bestelden we pizza bij Domino’s. Hmmm 🙂 Ik had een half/half pizza waarvan links chicken kebab was en rechts beenham met extra pepperoni.Foto 27-04-15 17 08 25

Dinsdag kon ik eindelijk mijn zonnebril op sterkte ophalen! Helaas kwam ik er in de bus onderweg naar huis achter dat mijn neusvleugeltjes echt scheef stonden.Foto 28-04-15 17 02 15

Na ik mijn bril had opgehaald, ging ik nog even bij het Kruidvat binnen en kocht ik deze 2 nagellakjes van Rimmel van Rita ora.Foto 28-04-15 18 08 19

En deze twee lipsticks van Catrice.Foto 28-04-15 19 24 50

Woensdagavond maakte ik een sushi bowl! Super makkelijk en super lekker! Ik kookte Pandan rijst, trok een blik tonijn open, sneed de komkommer en avocado, scheurde de nori vellen in stukjes en gooide alles bij elkaar! Soya saus erbij en klaar is kees 🙂 Sneller dan sushi rollen, maar bijna even lekker!Foto 29-04-15 18 32 23

Dit was best veel, maar het was zo lekker dat ik alles op had, hihi.Foto 29-04-15 18 32 28

Donderdag stond ik vroeg op om aan de groepsles Piloxing mee te doen!Foto 30-04-15 09 16 56

Woensdag was ik trouwens naar de groepsles Hoop Dance geweest. Echt super leuk! Ik ga binnenkort ook een hoepel kopen en na deze les wil ik hem nu al, haha! ik kwam er alleen op donderdag na het douchen van Piloxing achter dat ik een enorme blauwe plek op m’n heup had van het hoepelen waarschijnlijk! Foto 30-04-15 12 15 50

Vrijdag begon om 11:00 de kaartverkoop van Imagine Dragons!! Ik had toen les, dus Richel kocht de kaartjes. Ze stond alleen super lang in de wachtrij, maar uiteindelijk is het gelukt om de kaartjes te krijgen! 🙂 We moeten alleen nog even wachten, want het concert is pas op 5 februari 2016!Foto 01-05-15 11 06 55

Vrijdagmiddag was ik weer thuis en keek ik naar de moestuintjes van de AH die m’n broertje heeft geplant en WOW! De dille is al zo goed als klaar!Foto 01-05-15 14 27 19

Vrijdagavond gingen we naar Mariska’s verjaardag, want ze werd 22 jaar!Foto 02-05-15 02 04 06

Zaterdag hoefde Stef een keertje niet te korfballen en was ie een keertje bij mij thuis op zaterdag! Wat moet je nou doen als je niet hoeft te spelen? Dan ga je taart bakken! We maakten de Key Lemon Pie van Rudolph’s bakery. Eerst boodschappen doen bij de AH, maar daar konden we helaas niet alles vinden, want de limoenen en gecondenseerde melk waren op. Terwijl ik naar de Jumbo fietste (aan andere kant van het dorp) begon Stef vast met de bodem en na een paar uur was de taart dan eindelijk klaar! We hadden een taartvorm vol en toen hadden we nog bodem en beslag over, dus we gooiden de rest in een tulband vorm. Niet helemaal ideaal, want hoe haal je het er dan uit? Gewoon met een lepel, haha! Die zie je hieronder.Foto 02-05-15 18 10 36

De ‘echte’ taart moest gebrand worden, maar onze brander deed het niet goed meer. Toen ging Stef er even naar kijken en zegt ie: hij lekt aan de onderkant.. BAM! Vlammen, vuur, paniek. Dat brandertje stond in de fik en Stef was bijna z’n oog kwijt, haha. Gelukkig niks ernstigs verder. De taart namen we mee naar Stef thuis en daar deed de brander het wel, haha. Hieronder het eindresultaat!Foto 02-05-15 20 11 02

In Almkerk zijn de hele week al de buurt/tentjes feesten en zaterdag was de laatste avond. Er was zelfs vuurwerk!Foto 02-05-15 23 12 52

Zondag werden we pas super laat wakker en hadden we besloten om ’s avonds naar de nieuwe Avengers film te gaan! Ik had deel 1 nog niet gezien, dus die hebben we zondagmiddag gekeken! Toen we even beneden waren, lag Rex heel lief bij Stef, haha.Foto 03-05-15 17 20 53

Avengers: Age of Ultron was leuk! 🙂 We zagen hem bij Hollywoud in 3D 🙂Foto 03-05-15 22 17 20

Dat was het weer voor deze week!
Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

