TAG – De Instagram TAG

Omdat ik zoveel gebruik maak van Instagram leek het me leuk om de Instagram TAG te doen. Leuk voor even tussendoor :). Deze TAG heb ik overgenomen van Teske.

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
2

Wat is de allereerste foto die je postte op Instagram? #TBT
Haha zo lijkt het alsof ik alleen maar nagellak foto’s plaats.IMG_0580

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?
4

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?
Afgelopen zomer op Mallorca met Stef was zo leuk!
6

Wat is het allerlekkerste gerecht dat op Instagram hebt gezet?
Sushi!!
7

Welke foto kreeg ik de meeste likes?
Op deze foto kreeg ik laatst 129 likes! Zoveel heb ik er volgens mij nog nooit gehad.
Naamloos

Wat is de allerleukste foto die je maakte van een (huis)dier?
Tommy!
3

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruik jij het meest?
Eerst gebruikte ik heel vaak de filter Valencia, maar tegenwoordig vaker Mayfair of Ludwig. Meestal gebruik ik geen filters en pas ik de foto gewoon aan qua schaduwen enzo.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?
Poehh.. Zovaak gebruik ik dezelfde hashtag niet volgens mij. Ik denk dat ik #haken en #crochet het meest gebruik.

Ben je benieuwd geworden naar al mijn instagram foto’s? Volg me dan op instagram! 🙂 Mijn gebruikersnaam is @elineelshof

Tot de volgende keer!
xx Eline

5 gedachten over “TAG – De Instagram TAG

Geef een reactie

