Review – Essence “Hello Autumn” Eyebrow set

Al een hele tijd heb ik deze wenkbrauw set in huis en wilde deze al een tijdje reviewen. Ik denk alleen dat deze niet meer verkrijgbaar is in de winkel, maar hij is misschien vergelijkbaar met producten die nog wel verkrijgbaar zijn van Essence.

Deze foto’s maakte ik voor ik de set ging gebruiken.103NIKON2 103NIKON3

Mijn wenkbrauw voor.6 #921

En na.  6 #923

Mijn hele gezicht voor.April 20151

En mijn hele gezicht na.April 2015

Deze wenkbrauw set vind ik erg fijn. Er zit een super handig kwastje bij en hij is erg compact om mee te nemen. De kleur heeft een beetje een oranje achtige ondertoon welke goed past bij de herfst. Het pigment is prima en de poeder blijft de hele dag zitten. Ik weet alleen niet meer wat deze gekost heeft, haha. Maar denk rond de €3, want hij is van het budget merk Essence!

Ondertussen is ie al zo ver op! Hij is super fijn, maar ik denk dat ik voor de zomer op zoek ga na een meer zomers kleurtje.6 #922

Hebben jullie nog tips voor ‘zomer wenkbrauwen’?

Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

