Foto’s – Foto’s maken met Tommy

Vorige week zondag was ik aan de beurt om Tommy een keer ’s middags uit te laten.
Meestal gaat hij met mama een extra grote ronde mee op zondag. Ik nam m’n camera mee en zou wel zien hoe ver ik kwam.
Tommy wist dat het zondag was en liep gewoon de grote ronde die mama altijd doet, haha! ik liep hem maar achterna met m’n camera 🙂

Ik begon naast ons huis bij de tuin van de flat tegenover. 6 #939 2

Daarna moest Tommy even poseren op een bankje in het park.6 #940 2

Deze boom heb ik ook gefotografeerd in de herfst en dat was al een mooie foto geworden, maar met deze mooie bloemetjes is het nog mooier!6 #941 2

Hallo geitje!6 #942 2

Daarna wilde Tommy nog even naar ‘het bos’.6 #943 2

6 #944 2

6 #945 2

M’n moeder had gezegd dat de magnolia in bloei stond en dat is maar een paar dagen. In Nieuwegein staan er 4 vlakbij mijn kamer, maar nu was ik in Valkenswaard. Ik heb de hele route gezocht naar een Magnolia… Helaas geen gevonden. Toen ik bijna thuis was, schoot me ineens te binnen waar er wel eentje stond! We liepen ongeveer langs ons huis ( we waren al 3 kwartier onderweg geweest ) en toen keek Tommy me aan van: waarom gaan we nog niet naar huis??? We liepen nog een stukje verder om o.a. deze foto te maken.6 #946 2

Tommy was helemaal uitgeput..6 #947 2

Gaan we nu naar huis?6 #948 2

Thuis aangekomen, vond ik Tommy die aan het uithijgen was onder het zonnebed.6 #949 2

Daarna chillde hij verder op de koude tegels in de schaduw.6 #950 2

Mijn terrein!6 #951 2

En toen was hij toch echt wel moe.6 #952 2

6 #953 2

Tot de volgende keer!
xx Eline

6 gedachten over “Foto’s – Foto’s maken met Tommy

Geef een reactie

